Jag hade mest bara besvikelser på bio på 00-talet, men å andra sidan var jag en argare människa då också. Är iaf skönt att vår bio i stan är en fristående, egen kedja utanför SF (eller vad den stora kedjan numera heter). Men jag blev meddragen på många mediokra filmer under 00-talet av kompisar och då längtade jag hem omgående. Jag tyckte nya Halloween var skaplig, svag 3a / 5 i betyg, usel början, ganska tråkigt slut, men ett dugligt mittparti och lagom bra musik, men kommer såklart aldrig se om den och skulle aldrig rekka nån att se den på bio. Dock kul med slasher-konceptets värden, ungdomarnas syn på varandra & De Vuxna, familjens inre relationer innan krisen bryter ut och sexualmoral osv. Har ni hört den förr? "gråtskrattande smiley från Flashback"
Ja jag tycker verkligen du ska se Leavo no trace, Lappia, hoppas den går!
Ja Creepshow 2 (eller "Krippschå två" som man säger här i krokarna) är ju trevlig! Har den på blu-ray. Jag gillar också andra lillfilmen bäst, geggapölen i sjön, haha. Det är den som gör att jag vill se om filmen.
Oj, ja på tal om film så kom posten precis här till min krypta, det innebär filmunboxing, hehe.
Ha det fint!