Sv: NYA ARBETSTIDNINGEN #4

Jag tycker hela trycket och utskicket gick riktigt bra! Skönt att alla fått sina zine och kan sprida dem vidare. Vet inte riktigt hur eller vilka pengar som skulle försvunnit, det är väl upp till dem som sitter på sina ex att få tillbaka det de lagt in på tryckkostnaden. Har nåt av numren gått plus?

I efterhand känns det bara trevligt att vi lyckades ro det i hamn. Min depressiva pessimism blev motbevisad ännu en gång. Hurra för det!

You can hide the useless filth, they say it's alright
It's the last days of man on Earth

Sv: NYA ARBETSTIDNINGEN #4

Ja alltså jag sitter ju på en hög nu jag kommer väl försöka lura reda på bpappas swishnummer och skicka pengar för alla jag kränger.

För övrigt ett mycket bra nummer, överraskande, tidigare har jag tänkt att folk ska vara med hellre än bra och det varit lite upp och ner men att så får det vara, men i detta nummer tror jag fan jag gillade allting, även om bpappas bidrag var i en klass för sig såklart, hade betalat allt bara för det.

Sv: NYA ARBETSTIDNINGEN #4

Nej autotrof absolut inte, jag behöver inga pengar, det är inte det jag fiskar efter, haha, men det vet du ju. Ta dom pengarna och placera dom vart än du tycker är bäst, till forumet eller vadsom.

Allt lugnt för mig, jag bara tänker hur andra tänker eller så. Jag ser gärna att min del i det hele är avslutad och vill ej ha in pengar, det har ju ju också fått lite via de som skickat lite porto + att jag ju krängt några nummer hand i hand, dvs fått in en tjuga per nummer utan fraktkostnad. Så case closed för mig, om ingen protesterar högljudd. Mitt uppdrag var att få ut exemplaren. Jag tog på mig det här med inställningen att det kommer kosta lite och det är bra. Utgifterna har gått till något bra, som jag vill göra. Frivilligt. Som ev kompensation kan jag ju alltid lägga in extra stålar vid nästa forumräkning eller vadsom.

Har läst numret och hade en finfin stunds läsning. Kul! Äschan päschan eller ja kul att du gillade ens bidrag autotrof men jag blir lite blyg av fina ord. Tack själv för att en fick ta del av ditt superfina bidrag, dina grejer hittar alltid in i en.

Vet inte om jag kan tillägga nåt mer om stålar hitan ditan, känns som om jag bara sitter och yrar om sånt som snurrar runt i min skalle. :-)

Sv: NYA ARBETSTIDNINGEN #4

Rock n roll!

█▄█ █ █▀█ █▄█ █▀█ █▀█
█▀█ █ █▀▀ █▀█ █▄█ █▀▀

Sv: NYA ARBETSTIDNINGEN #4

Ok har snabbt kollat över ekonomin och i runda slängar eller ja ganska så hyfsat riktiga siffror så kan man säga att jag fick in ungefär 1000 kr och postandet gick på 2000 kr. Så det blev ju riktigt rimligt. Återigen, tack till er som slängde in en slant. Och återigen, detta är inget whineande, det är sånt här jag delvis lever för. :-)

Sv: NYA ARBETSTIDNINGEN #4

Scenkrigare där!

You can hide the useless filth, they say it's alright
It's the last days of man on Earth