Nej autotrof absolut inte, jag behöver inga pengar, det är inte det jag fiskar efter, haha, men det vet du ju. Ta dom pengarna och placera dom vart än du tycker är bäst, till forumet eller vadsom.
Allt lugnt för mig, jag bara tänker hur andra tänker eller så. Jag ser gärna att min del i det hele är avslutad och vill ej ha in pengar, det har ju ju också fått lite via de som skickat lite porto + att jag ju krängt några nummer hand i hand, dvs fått in en tjuga per nummer utan fraktkostnad. Så case closed för mig, om ingen protesterar högljudd. Mitt uppdrag var att få ut exemplaren. Jag tog på mig det här med inställningen att det kommer kosta lite och det är bra. Utgifterna har gått till något bra, som jag vill göra. Frivilligt. Som ev kompensation kan jag ju alltid lägga in extra stålar vid nästa forumräkning eller vadsom.
Har läst numret och hade en finfin stunds läsning. Kul! Äschan päschan eller ja kul att du gillade ens bidrag autotrof men jag blir lite blyg av fina ord. Tack själv för att en fick ta del av ditt superfina bidrag, dina grejer hittar alltid in i en.
Vet inte om jag kan tillägga nåt mer om stålar hitan ditan, känns som om jag bara sitter och yrar om sånt som snurrar runt i min skalle. :-)