Sv: Loppistråden
Fast ja... vad vet en enkel liten Lars om vad som är fräckt eller ej? Känns som Found var hett där i början av 00-talet, med Vice och typ sista gången han Harmony Korine var fräck och hipp. Found var och är ju roligare än bägge dessa grejer/person, men samma tid. Kul med nytt Stardust med lappar. Sånt är skojigt värre!
Tror inte VHS-band blir förstörda. Visst kan de bli förstörda om de hanteras ovarsamt eller nån spelare känner sig glupsk och äter upp dem. När CD-r var nytt sa min bror att de ska hålla i 10 år och vanliga CD-skivor håller i 100 år. Det har ju visat sig inte stämma alls. CD-r:er jag brände i början av 00-talet funkar fortfarande. Men min bror lurade i mig en massa saker, som att om vi inte dödade flugor skulle det födas så många att de skulle blockera solen och vi skulle dö. Sånt tyckte min bror var kul när han var tonåring - att lura sin fyra år yngre lillebror.
Var på loppis förra veckan i Emmaboda med mein papa. Han fick massor med telefonsamtal från telefonförsäljare och jag köpte bland annat ett jättefint tygdjur till min samling. En päronformad kanin med fluga och hatt. Sen åt vi glass på torget och pratade om den äckliga värmen. Har officiellt sagt upp mig idag, så är typ ledig i två hela veckor nu. Så blir väl en del loppisar för min del.