Sv: Aktuella fanzines

Hej! Jo jag ska ta mig an och göra en uppdaterad fanzine-lista  över vilka som finns osv, haft lite dåligt med tid och ork bara.

Tänkte bara orda lite om senaste numret av Hunden som vägrade dö då den inte tycktes ha en egen tråd (?). Nummer 19 alltså. Trevligt blandnummer, som en skopa godluktande jord rakt i käften fast ätbart. Väldigt liksom "brett" innehåll, Hunden har span åt alla möjliga och omöjliga håll. Minns inte exakt när detta nummer kom, men var väl i vintras nån gång. Alltid lika fint när det kommer ett nytt nummer. Det var nog allt det, jag har så lite ord nuförtiden, haha. Hej!

"Djupt inne i djungeln måste en ensam elitsoldat i hemlighet infiltrera fienden och helt förlita sig på sina överlevnadskunskaper."

Sen finns ju en special-edition av HSVD också? en reserapport till Stockholm smile

Jaha, oj? Ska undersöka.

"Djupt inne i djungeln måste en ensam elitsoldat i hemlighet infiltrera fienden och helt förlita sig på sina överlevnadskunskaper."

Har tomt i mitt distro nu, kan jag påpeka. Möjligt att det ligger nåt nummer nånstans o dräller men nja, jag har rätt bra koll. Slut på alla Video Ferox! Hoppas larsesq fick tag på ett ex, minns inte den rafflande finalen angående detta.

B-pappa skrev:

Slut på alla Video Ferox! Hoppas larsesq fick tag på ett ex, minns inte den rafflande finalen angående detta.

Rafflande är den nog inte och minnas det kan du väl inte, då jag nog inte sa nåt om hur det gick. Men ja, jag fick tag på Video Ferox. Tack.

Bra!

Såg att Fördämning #15 finns sen ett tag tillbaka. Sista numret, är det tydligen.

https://iddb.bigcartel.com/

Aha, det är slut på Fördämning nu asså? Slutade läsa för nåt nummer sen, men tråkigt när ett fansin går i graven. Nytt nummer av Hunden som vägrade dö är förresten ute. Kan inte nog rekommendera det. Jättebra!

larsesq: Är det du som gör Hunden? Jag måste få tag på ett nummer av detta, som det verkar, smått legendariska zine. Jag hör det där namnet överallt.

Hunden är tyvärr, även om jag tjatar lite då och då, inte längre så aktiv på forumet. Jag gör Sällsamheter i Munchkinland, men har varit  och är med i Hunden då och då (i senaste numret har jag redigerat en intervju med punkbandet Hondjävul). Det är en nära vän till mig, som bor uppe i Piteå som gör fansinet. Hunden nås på: brevmail snabel-a gmail punkt com

Såklart det är du som gör Munchkinland, jag kom på det när jag ansträngde minnet lite. Tack för kontaktinfo! Typiskt bra epost-adress.

Ja Hunden #20 är verkligen storartat. Sammanbitet och öppenhjärtligt. Rötterna går djupt.

Passar på att hojta om att Flyktsoda #21 nu finns o beställa, men misstänker att Flyktsoda själv kommer in här snart och skriver.

Förlåt, skrev fel e-post. Det är brevsolo, inte brevmail.

Uppfattat!