Ostämman 2018 fanzine, A5.
Kul och vilt kollentivfanzine som kom till under festliga festivalen Ostämman 2018 (eder B-pappa, bajspunkarnas värsta mardröm, var såklart där även om hen fick förhinder under dag 2 och lära susa söderöver igen). Klotter, skisser, kludd, kaos, anarki, foton, källarpodden, konsertrapport, serier, golden axe, noise, skitful teckning av en speedad B-pappa fullpumpad på cigg, snus o bärsöl!!!! Text av Andreas fr Radium grrrls ni vet Gamnacke-red (visst fan hette det så? Sorry att jag halvglömt).
Ok hela numret tillkom ej under festivalen, men det mesta. Kul blaska! Kolla med Angry Hudik om de har ex kvar.
I övrigt, kul men regnigt. Filmvisningen jag hade var sjukt lyckad och totalt rätt i mörkret bland allt noisefolk och hedniska Hälsingebor. Topp tre visningar av filmen, även om det säkert var fett på gigantfestivalen i Brasilien, Kanada och Grekland också men det kommer jag aldrig få veta. ;-) ;-) 8-) Magiskt, skogen och mörkret och stämningen. Oj sidospår. Ostämman 2019 var iaf ännu fetare och jag tycker alla här på forumet måste åka på nästa års! Ska man mäta och tävla i äkta DIY så vinner Ostämman med eoner framför allt annat. Ses där!
Och Justja, autotrof var ju där! Mysigt. Hoppas du hade en fin helg där!