Sv: Filmer
Roliga/mysiga anekdoter, lappia! Älskar att hitta film på ÖB, i västervik där jag bodde mellan att jag var 9 tills jag hamnade i min allra jobbigaste tonår (16, såklart) brukade man hitta massa film på billighetsaffären bubbel-10an där allt kostade en eller flera tior (nu verkar den vara ersatt av dollar store, har jag för mig att larsesq har sagt, synd). Hittade a tale of two sisters där, har fortfarande kvar den tror jag. Det var ändå roligt att hitta all sin kultur genom loppis och bubbel-10an eller min kompis mammas gamla blandband (hon hade fått ett bandband från ett ex på 80-talet med oi polloi och unter den linden). Det var mysigt ändå, att inte ha tillgång till allt i hela världen. Gillade att vara försiktigt ovetandes av att det finns så mycket att förhålla sig till hela tiden. Eller så var det för att man var liten kanske. Vad glad man blir att du hittade night of the living dead på öb. Gillar du fortfarande jubileumsutgåvan eller "originalet" mest?
Är det den konstigaste filmen du sett i skolan? det låter ganska roligt, kanske var din lärares favorit. En gång fick vi sen en video om hur man blandar drinkar på spanskan när jag gick i sexan. Det var också instruktioner om hur man raggar på krogen. Varför??? <-- ställer mig fortfarande den frågan. Vi var ju 12 år. Hahaha...
Edit: förresten VARFÖR gör nån klipp om hur man raggar på krogen??? Eller vhs-er då. Vem är målgruppen?