Sv: Mårundan
Växt o odlingsintresse och pyssel relaterat till detta kan väl aldrig gå för långt eller bli för intrikat. Jag ska fixa nåt på min balkong i sommar, har ett göldigt solläge tycks det. Är väl uppenbart men det finns bra många fina böcker på biblioteket om att leta mat i skogen osv, många nya och snygga böcker.
Hihi tack, yes nu är man en workshoppaholic ehe eller ja var det verkligen jag som gjorde nåt, jag som har tummen mitt i handen. Det klämdes och kollades på tidningarna, från kopieringskvalitet till innehåll till ja det mesta. Det bläddrades och fnissades och kikades i respektfull tystnad. Ni ligger i god jord. Känns kul att hypa saker på ett ärligt och enkelt sätt, från Paddsatan till Tack för inget till Puffy till Hunden till Sober coven osv. Var väl en hmm 10 pers kanske, helt lagom och bra. Förhoppningen är att det kommer finnas en liten zine-tråd som löper genom verksamheten och jag är ju inte på väg nånstans så jag ska göra vad jag kan för agera mellanhand osv. Repris hmmm ja nja om det finns en efterfrågan så. Haha ja sleven i grytan. Hoppas någon reggar sig på forum eller ja börjar smyga lite och känner för att droppa in här sen.
Men ja se tråden jag startade idag och kom gärna med input, känns väl mer eller mindre som att allt är möjligt och jag gillar ju att agera hmm "curator" eller vad det heter, föra samman olika saker / personer med varandra så kika gärna runt på BBBs instagram och fundera om det är något som någon vill realisera, samarbete eller vadsom. Kors och tvärs-vitalisering och rörelse känns viktigt, ger syre och utrymme att bli tryggare i sig själv och med andra. God kväller, måste lägga mig, ska upp te bussen å kaffet å allting, har iaf köpt en finfin termos i rostfri plåt på ICA, kanske jag har sagt. 0.5 liter för 90 kr, inte orimligt men OK OK det är ju billigare på loppis men jag ville ha en ny. Hej!