Tråd: autotrof

beställ skiten om ni vill det är druglagoon[a]gmail.com man pratar med då

uppdaterad information om nummer, glada sälj texter och sånt kan man hitta här: http://skaffaenblogg.wordpress.com/fanzinfan/

lovar att bumpa tråden när jag gör nåt nytt

det kostar det du vill, man kan göra vad fan som helst, en del har gett mig sina egna fanzin, en galen hippie kastade hundralappar omkring sig och de flesta har skrattat ondskefullt och galopperat iväg med autotrof och man har aldrig sett röken av dem igen och seriöst, ser jag ut som jag pallar administrera nåt slags betalningssystem, det är knappat jag pallar lägga papper i kuvert och slicka på frimärkena, du vet allt man gör förvandlas till ett arbete för eller senare, det är kapitalets inneboende logik som förvrider våra sätt att relatera till varandra och till alla våra mänskliga aktiviteter, man behöver faktiskt inte snabba på det här med att ta betalat, ta i hand säga tack och bock, det här vara professionellt och yrkesmannamässigt, faktiskt det kommer hända förr eller senare ändå, men tills dess kan man ju bara gnida en svettig armbåge mot en annan i hälsningssyfte, kasta ett fanzin i ditt ansikte och fan bryr jag mig om du inte gör något tillbaka, det var tillverkandet/födseln/tillblivelsen som spelade roll i kombination med kastandet i ditt ansikte och javisst gärna respons i form av såväl kärlek som hat som reda miljoner men det är faktiskt en ren jävla bonus som det inte är värt att dyka huvudstupa in i helvetets alienation för

Sv: autotrof

haha! vad fint skrivet. jag gillade zinet förresten, tack! + det gamla jag fick. öhh... om jag orkar kanske jag skriver ihop nåt lite mer konstruktivt kring detta. sen. eller postar lite popcorn osv.

Sv: autotrof

Jag gillade det jättemycket. De flesta på mitt jobb också. Roligt format :-D

Och tag det hat som när min själ
När jag dör ska jag inte dö som träl
Oh min moder så ska jag hedra dig
Oh min moder så ska jag hedra dig

Sv: autotrof

autotrof är bra. tillhör den där sortens fanzine som hatar allting i hela universum, men åtminstone gör det med lite stil & klass.

Jag är en stridsvagn, brumm brumm brumm

Sv: autotrof

Jag har iofs alltid varit en förespråkare för att man ska ha ingen stil och ingen klass. För det stil- och klass-lösa samhället!
Men tar det som en komplimang.
Tack!

Sv: autotrof

autotrof skrev:

Jag har iofs alltid varit en förespråkare för att man ska ha ingen stil och ingen klass. För det stil- och klass-lösa samhället!
Men tar det som en komplimang.
Tack!

Nej, du är ju en såndäringa narodnik. Men det är okej. Jag kramar dig gärna ändå.

Jag är en stridsvagn, brumm brumm brumm

Sv: autotrof

lovar att bumpa tråden när jag gör nåt nytt

buuumpppp

Sv: autotrof

Hurra! Skicka mig ett ex.

Och tag det hat som när min själ
När jag dör ska jag inte dö som träl
Oh min moder så ska jag hedra dig
Oh min moder så ska jag hedra dig

Sv: autotrof

va!! jag vill också ha!

karolina dahl
c/o olof olsson
tycho brahes gata 18
415 17 göteborg.

pronto.

Sv: autotrof

Jag har dunkat iväg till prenumeranterna, där ni två ingår, samt lite löst folk.

Sv: autotrof

Trodde jag skrev ett inlägg här men d blev väl inget. Jag vill också ha! Vad kostar tidningen?

Sv: autotrof

TACK AUTO. du ska få mitt zine också. om du vill ha det, höehöe. vänta har du samma adress som förut?

Sv: autotrof

elias: maila din adress till druglagoon snabela gmail.com samt läs instruktionerna i första inlägget vars kontenta är

det kostar det du vill, man kan göra vad fan som helst

saftgayyyyyy svaret är JA och JA

Sv: autotrof

Autotrof: ah!

15 Senaste redigerad av Hunden (2014-06-25 15:57:11)

Sv: autotrof

En skum tidning damp ner på min hallmatta igår. Brevet luktade skunk och var knöligt som om det var fullt med döda insekter. Men det visade sig vara nya Autotrof, tack Slarga!

maskinpark.bandcamp.com

Sv: autotrof

hunden: haha, fantastiskt! vad hade det brevet varit med om?

har läst zinet, älskar mumindalsgrejen, genialt. annars kanske jag gillade ledaren mest, eller vad det är för nåt, förstasidan. autotrof gör mig glad.

Sv: autotrof

Jag tror att brevbäraren hade öppnat kuvertet, läst fanzinet och tyckt det var så äckligt att han kräktes upp alla flugor han råkat få i halsen under tjugo års tjänst vid postverket. Sen spolade han ner hela klabbet i toaletten. Men när det dök upp på Reningsverket fiskade personalen upp det ur vattnet. En kvinna på reningsverket visade sig vara en konnässör av undergroundserier och därtill en gammal brevbärare som trodde stenhårt på att posten alltid måste komma fram, så hon torkade och sanerade paketet så gott hon kunde och levererade det personligen. Bra jobbat o du okände välgörare!

maskinpark.bandcamp.com

Sv: autotrof

alltså brevbärare är ju så jävla duktiga. de levererar typ jämt! tommy kan intyga detta. jag har också fått vykort där det stått typ "jan dahls dotter, barkhyttan, 813 xx typ hofors" som kommit fram! älskar brevbärare + posten.

Sv: autotrof

Hunden: du anmälde dig ju till prenumerantlistan (och det går inte att avanmäla sig bara att bli bortglömd av mig)

Elias: förlåt att jag tvingade dig att skicka mail, eftersom det uppenbarligen gjorde dig så stött att du vägrade. du får skriva allting här där vem som helst kan se och kapa din adress och beställa en fem meter hög staty av lenin hem till dig

Sv: autotrof

"Autotrof nummer sju pryds framsidesvis av en kohort insektoida scouter.

Den innehåller 40 A5 medelst cirkelfolket och deras underbara värld, katten gustav svamlar om marx, porr, situationism, verksamhetsberättelse, lasersvärd, samt den senaste rafflande nervkittlande delen i Sagan om Knarkgrodornas Sista Konung mm."

http://skaffaenblogg.wordpress.com/fanzinfan/

Sv: autotrof

autotrof: kapa adress? Lenin? Hjälp! Men visst skrev jag ett mejl till slut?

Jag vill ha nummer 7! Skickar betalning inom kort.

Sv: autotrof

Jag vill ha! :-)

Och tag det hat som när min själ
När jag dör ska jag inte dö som träl
Oh min moder så ska jag hedra dig
Oh min moder så ska jag hedra dig

Sv: autotrof

har mailat dig, auto!

Sv: autotrof

postat till alla på prenlistan vilket vid det här laget inkluderar typ alla som ngnsin skrivit i den här tråden så ni behöver inte oroa er smile

Sv: autotrof

Asså jag har gjort ett nytt men vettefan om ni får läsa det för det är så dåligt. Det är ett emo nummer med bara skrivmaskinstext om att livet är deppigt.

Inga glada små bollar som mördar varandra eller nåt sånt som gör livet värt att leva. :'(