Tråd: autotrof
beställ skiten om ni vill det är druglagoon[a]gmail.com man pratar med då
uppdaterad information om nummer, glada sälj texter och sånt kan man hitta här: http://skaffaenblogg.wordpress.com/fanzinfan/
lovar att bumpa tråden när jag gör nåt nytt
det kostar det du vill, man kan göra vad fan som helst, en del har gett mig sina egna fanzin, en galen hippie kastade hundralappar omkring sig och de flesta har skrattat ondskefullt och galopperat iväg med autotrof och man har aldrig sett röken av dem igen och seriöst, ser jag ut som jag pallar administrera nåt slags betalningssystem, det är knappat jag pallar lägga papper i kuvert och slicka på frimärkena, du vet allt man gör förvandlas till ett arbete för eller senare, det är kapitalets inneboende logik som förvrider våra sätt att relatera till varandra och till alla våra mänskliga aktiviteter, man behöver faktiskt inte snabba på det här med att ta betalat, ta i hand säga tack och bock, det här vara professionellt och yrkesmannamässigt, faktiskt det kommer hända förr eller senare ändå, men tills dess kan man ju bara gnida en svettig armbåge mot en annan i hälsningssyfte, kasta ett fanzin i ditt ansikte och fan bryr jag mig om du inte gör något tillbaka, det var tillverkandet/födseln/tillblivelsen som spelade roll i kombination med kastandet i ditt ansikte och javisst gärna respons i form av såväl kärlek som hat som reda miljoner men det är faktiskt en ren jävla bonus som det inte är värt att dyka huvudstupa in i helvetets alienation för