Tråd: Halvår #2 på Sunderby Könstskola, Halvåret #3 och Ajaj i Pinken vol. 1
Hej hörni. 3 fanzines finns å köpa från mig!
Jag släppte "Mitt första halvår på Sunderby könstskola" julen 2020. Jag sålde det här och de va fint. När jag sen gjorde "Mitt andra halvår på Sunderby könstskola" så vart tiden extremt knapp så jag hann it göra nog många förå sälja här.
Nu hare blivi ändring på de!
Jag erbjuder därför 3 fanzines för alla läshungriga där ute.
"Det andra halvåret på Sunderby könstskola" avhandlar tankar och handlingar från jullovets början 2020 till sista veckan före examen i juni 2021. 88-sidor långt (22 A4 papper) 50:-
"Halvåret #3" är samma serie som "... halvåret på sunderby könstskola"-serien men jag slutade gå konstskola. Sättet att dokumentera och skriva om mitt liv tycker jag är givande så nu handlar fanzinet om mitt liv me extra fokus på konst. #3 täcker 2021 juni-nyår. Fler nummer är redan på gång. 40 sidor långt (10 A4 papper). 40:-
"Ajaj i pinken vol. 1" är ett gemensamt fanzine som gjordes på en spelning på huset 26 nov 2022. Väldigt kravlöst men som vart rätt snyggt om jag får säga de själv. Folk fick ba göra fanzine-sidor bäst dom ville åsså satte ja ihop de ti ett zine. 24 sidor är det (6 A4papper) 50:-, pengarna går ti punkhuset i Lule
utöver de tillkommer de porto. Jag vet it va den är på och jag är it så bra på de där. Förhoppningsvis inte så mycke. Vi kan väl pruta på prise om he blir dyrt. Jag har rätt mycke på gång nu så ha tålamod me mig. Men de går bra att påminna mig också om jag har glömt.