1

Tråd: Halvår #2 på Sunderby Könstskola, Halvåret #3 och Ajaj i Pinken vol. 1

Hej hörni. 3 fanzines finns å köpa från mig!

Jag släppte "Mitt första halvår på Sunderby könstskola" julen 2020. Jag sålde det här och de va fint. När jag sen gjorde "Mitt andra halvår på Sunderby könstskola" så vart tiden extremt knapp så jag hann it göra nog många förå sälja här.

Nu hare blivi ändring på de!
Jag erbjuder därför 3 fanzines för alla läshungriga där ute.

"Det andra halvåret på Sunderby könstskola" avhandlar tankar och handlingar från jullovets början 2020 till sista veckan före examen i juni 2021. 88-sidor långt (22 A4 papper) 50:-

"Halvåret #3" är samma serie som "... halvåret på sunderby könstskola"-serien men jag slutade gå konstskola. Sättet att dokumentera och skriva om mitt liv tycker jag är givande så nu handlar fanzinet om mitt liv me extra fokus på konst. #3 täcker 2021 juni-nyår. Fler nummer är redan på gång. 40 sidor långt (10 A4 papper). 40:-


"Ajaj i pinken vol. 1" är ett gemensamt fanzine som gjordes på en spelning på huset 26 nov 2022. Väldigt kravlöst men som vart rätt snyggt om jag får säga de själv. Folk fick ba göra fanzine-sidor bäst dom ville åsså satte ja ihop de ti ett zine. 24 sidor är det (6 A4papper) 50:-, pengarna går ti punkhuset i Lule

utöver de tillkommer de porto. Jag vet it va den är på och jag är it så bra på de där. Förhoppningsvis inte så mycke. Vi kan väl pruta på prise om he blir dyrt. Jag har rätt mycke på gång nu så ha tålamod me mig. Men de går bra att påminna mig också om jag har glömt.

Sv: Halvår #2 på Sunderby Könstskola, Halvåret #3 och Ajaj i Pinken vol. 1

Ja vad kul, vad bra att du skriver om det här! Inget undgår fandom, hehe. Ska bli så kul att läsa, perfekt under den lilla ledighet jag erbjuds, kommer jobba heeeela julen, ja varenda dag, juldag och annadag jul och dagarna efter. Kommer ta en stillsam (alkoholfri) glögg på arbetstid och tänka på alla finingar på detta forum.

Sv: Halvår #2 på Sunderby Könstskola, Halvåret #3 och Ajaj i Pinken vol. 1

Kul med denna annons VA. Har läst Ajaj i Pinken och nummer två av konstskolezinet och rekommenderar båda varmt. Kul med massor av färgbilder och man blir sugen att göra konst själv plus att jag tycker om att läsa om alla vardagsbestyr och tidens gång med säsongerna osv.

You can hide the useless filth, they say it's alright
It's the last days of man on Earth

Sv: Halvår #2 på Sunderby Könstskola, Halvåret #3 och Ajaj i Pinken vol. 1

Det här är verkligen dundergrejer. Otroliga foton, fantastisk stämning och dagbok. Fylldes av sällsamma känslor och uppenbarelser under läsningen. Ren njutning. <3

Sv: Halvår #2 på Sunderby Könstskola, Halvåret #3 och Ajaj i Pinken vol. 1

Håller med, läste halvåret #3 och det kändes som att det var en kompis som skrev till en. Det är en personlig, rolig och avslappnad stil rakt igenom.

( =ↀωↀ=)و ̑̑ ΔS=QT

Sv: Halvår #2 på Sunderby Könstskola, Halvåret #3 och Ajaj i Pinken vol. 1

Men hallåj vilka fina ord!! <3
De gör mig väldigt glad å höra alla dom här snälla sakerna!! smile Å de va så fint me fanzinefesten. Roligt å prata me folk även om de va många ja it hann prata me så mycke som ja ville!

Sv: Halvår #2 på Sunderby Könstskola, Halvåret #3 och Ajaj i Pinken vol. 1

Fick ju två nya nummer på Umeå Zine Fest. Kan bara hålla med ovanstående om det trevliga personliga och alla fina foton. Gillar också kaoset där texten ligger över foton och allt i färg, synd bara att det blir svårt att läsa vissa bitar pga det

You can hide the useless filth, they say it's alright
It's the last days of man on Earth

Sv: Halvår #2 på Sunderby Könstskola, Halvåret #3 och Ajaj i Pinken vol. 1

Jag var rätt säker på att jag skulle ha ett av dina zine i min hög från helgen, och nu när jag var jättesugen på att läsa om Hortlax bibliotek så kunde jag inte hitta det. Kan detta repareras? Har du några kvar?

Sv: Halvår #2 på Sunderby Könstskola, Halvåret #3 och Ajaj i Pinken vol. 1

mamma_katt skrev:

Jag var rätt säker på att jag skulle ha ett av dina zine i min hög från helgen, och nu när jag var jättesugen på att läsa om Hortlax bibliotek så kunde jag inte hitta det. Kan detta repareras? Har du några kvar?

Ja vi böt ju? Va konstigt! De kan fixas! Hortlax bibliotek då blire nummer... #4! Bor du i Ume? Då borde de gå å lösa så du får ett fanzine hyfsat snart via mötas upp när jag kommer ner eller nån punkpost-lösning.

Sv: Halvår #2 på Sunderby Könstskola, Halvåret #3 och Ajaj i Pinken vol. 1

VA skrev:
mamma_katt skrev:

Jag var rätt säker på att jag skulle ha ett av dina zine i min hög från helgen, och nu när jag var jättesugen på att läsa om Hortlax bibliotek så kunde jag inte hitta det. Kan detta repareras? Har du några kvar?

Ja vi böt ju? Va konstigt! De kan fixas! Hortlax bibliotek då blire nummer... #4! Bor du i Ume? Då borde de gå å lösa så du får ett fanzine hyfsat snart via mötas upp när jag kommer ner eller nån punkpost-lösning.

Ja gärna. Jag vet inte vad som hände, jag fick inte med mej nån av dina hmm Om jag glömde dem där nånstans. Hör av dej om du drar mot Ume! Jag skickar mitt telefonnr till dej i ett meddelande ifall det underlättar