Sv: Mårundan
Gillar stämningen i denna tråd! Ja för tusan bastu ska det va. Bodde i stuga förra helgen med mitt weirdo-crew, stofilerna & kufarna, för att uppleva hur ett byalag byggt ett eget kulturhus eller allhus, extremt imponerande och sköna jävlar. Allt fanns. Hann inte basta pga filmfestival för oss 3 pers och mölande av chips och pilsner. Riktigt lyckat. Får se om vi öppnar upp den för allmänheten framöver. 200 spänn natten om man delade på tre pers och än billigare om man är med i deras ideella föreningen och det vill man ju va. Det här stället var bättre än det mesta. Synd att vädret var lite jävligt men hade kamin inne och gott humör.
Nej nu tar jag helg snart, tänkte unna mig en semla och nåt mer. Men imorgon blir det inte lugnt, det blir hålligång. Vidro, Asocial, Gluer och Sweet teeth. Ha det så fint, det blir som det blir med livet, imorgon kan det va slut. Ok jag menar inte "kör in i kaklet", nej tvärtom men liksom ja vad kan man göra? Man kan ju göra det man kan. Sen får man rocka lagom och rocka på, det är väl så det är med det.