Sv: NYA ARBETSTIDNINGEN #4
Hallå alla rävar. Strax går eder B-pappa och hämtar ut låddan med alla exen på postkontoret, där mina allierade jobbar åt Cooperativa Förbundet, folkets Konsum, kvalitativ & godkänd mat åt oss som jobbar kommunalt.
Jag ska fnura lite på processen och rådfråga några gammellurkar om hur vi ska göra med betalning osv.
Så fort detta är utrett så kommer info här om hur ni gör för att tjinga ett ex - eller fem eller tjugo. Det finns inget mitt privata postkontor inte klarar och resurerna är oändliga. Men ta det lugnt, har hört att vi får 150 st ex så det kommer räcka till alla.
Lämnar en kanske onödig infoblänkare om att en bordsgrannekollega i kontrollrummet / kontoret på jobbet nyss gick hem då ett barn till hen testats positivt för Corona, så finns en liten risk att en blir satt i karantän men sen när har det stoppat mig!!!!!! Nä skojja bara klart jag följer de reglerna, om något händer. Hörs, ha det!
PS och som Tommy säger, ska någon slänga in mer för porto osv, kontakta honom, se inlägget han skrev här på förra sidan i denna tråd.