Ja kul med jul-kultur. Nog varit lite utmattad, allt är som en dimma för mig, vad jag gjort över ledigheten. Men minns iaf att jag såg Flykten från New York på nya blurayen, mäktigt. Läst nya DGS, fanzines och böcker. Sett massa film och ätit en del gott. Varit ute och gått på byn hos föräldrarna. Fotat. Typ glömt hur man skriver texter, alltså ja ni hajjar. Satsar mer på mailkommunikation, som ju är textskrivande. Ska svara på alla mail så fort jag har fokus och ork, det är ju roligt. Som vissa av er vet så kommer mailsvar efter 1-3 år i snitt, om det dröjer. Vad det beror på är olika. Sen ska jag orda om fanzines jag läst senaste åren, har en prydlig bunt som är läst och ska betas av.
Men filmhögarna har börjat minska! Trot eller ej. Mitt 3-årsprojekt att skaffa och se film jag har hög prio på börjar att märkas. Blir klar med VHSen i år och film på skiva-högarna minskar.... oj detta borde ju stå i mårundan, men jaja. Kan konstatera att jag vilat i jul men sån här halvsemester är ju inte mycket att ha, tacka vettja riktig sommarsemester med flera veckor ledigt.
Men viktigast, nu är dessa högtider typ slut så nu går postgången som vanligt och livet kan börja att levas igen!