Sv: NYA ARBETSTIDNINGEN #4

Oj vad kul Catinzebag!
Ja, det är för sent nu. Mest för att jag är less och inte orkar utvidga zinet nåt mer. Rent tekniskt skulle det inte vara så svårt.

Eller vad tusan, hur många sidor kan du bidra med? Fyra vore ju perfekt. Det skulle jag nog orka ta itu med.

You can hide the useless filth, they say it's alright
It's the last days of man on Earth

Sv: NYA ARBETSTIDNINGEN #4

Tryck då.
Tidigare nummer har tryckts i 100 ex. Hur många medverkande är vi denna gång? Vill Autotrof ha 40 ex på rikt?

You can hide the useless filth, they say it's alright
It's the last days of man on Earth

Sv: NYA ARBETSTIDNINGEN #4

Kan skicka 4 sidor, vilken e-post?

( =ↀωↀ=)و ̑̑ ΔS=QT

Sv: NYA ARBETSTIDNINGEN #4

Har skickat nu! Till Tommy och Jonas e-post.

( =ↀωↀ=)و ̑̑ ΔS=QT

Sv: NYA ARBETSTIDNINGEN #4

Nä kanske vore rimligare med 20-30, men jag kränger väl dem via Umeås Bokcafé Angbett också, tillsammans med andra forumprofiler så man kan ju förvänta sig att jag når ut bredare än bara hemma i min ensamhet

Sv: NYA ARBETSTIDNINGEN #4

Fick sidorna Catinzebag! Måste ladda hem dem snart aj aj.
Annars händer inte mycket.

Ska vi köra 150 ex då?
Måste veta så jag kan fråga om offert från Kopieringsservice.

You can hide the useless filth, they say it's alright
It's the last days of man on Earth

Sv: NYA ARBETSTIDNINGEN #4

Har laddat upp nya slutgiltiga versionen av NAT 4 till Driven. In och kolla.
Catinzebags serie är med.

Har mailat Kopieringsservice om att få en offert på 100 respektive 150 ex.
Vi kan väl bestämma nåt och så skeppar jag iväg zinet. B-pappa tar emot och skickar ut.

Måste få in adresser till alla som är med. Hur gör vi det?

You can hide the useless filth, they say it's alright
It's the last days of man on Earth

Sv: NYA ARBETSTIDNINGEN #4

150 ex: jag är för.
Adresser: ehhfejs Tommy gör ett nytt massutskick o frågar vilka som vill ha och hur mkt?

Sv: NYA ARBETSTIDNINGEN #4

Ja, det krävs nog ett utskick från Tommy.

Fick offert från Kopieringsservice:

"100 st kostar 1621 kr och 150 st kostar 2305 kr med moms

+ fraktkostnad"

Jag kan skjuta till ett par hundringar om det behövs. Vi hade väl 2000:- nu?

You can hide the useless filth, they say it's alright
It's the last days of man on Earth

Sv: NYA ARBETSTIDNINGEN #4

Jag tänker spontant att vi kan köra på 150 st ex, kan såklart skjuta till lite där också. Är lite kris i mina lagerutrymmen nu, dvs i hemmet, pga utebliven hämtning av typ 10 st lådor med prylar så är typ fullt överallt haha, men klart jag löser detta, kan annars starta en liten filial på jobbet i nån vrå, har lite lagerutrymmen där med. Skulle gärna haft hemma i köksskåpen men tyvärr fullt redan där, jösses hur kunde det bli såhär.

Så JA det blir fint, jag är redo, eftersom jag redan har ett väloljat postmaskineri (halva köket är vigt åt inkommande och utgående post, jag har inte ens ett vanligt köksbord med stolar där det är tänkt att mat ska förtäras, prioriterar en "arbetsyta" "gråtskrattande smiley") hemma, med utrustning och allt som behövs.

Sv: NYA ARBETSTIDNINGEN #4

Samma här ang cashen.
B-Pappas administrativa förmåga besitter jag inte, det tar fan en vecka för mig att bara lyckas handla ett frimärke. Så tur att nån är hjälten vi behöver men inte förtjänar.

Sv: NYA ARBETSTIDNINGEN #4

Och det går bra att skjuta in mer pengar, vi har inte fått nya dineros på ett tag och ligger på strax över 2k. Jag tänkte skicka ett nytt mail om detta lagom till lön och bidra med nån hundring eller två själv också. Många bäckar små.

Och tag det hat som när min själ
När jag dör ska jag inte dö som träl
Oh min moder så ska jag hedra dig
Oh min moder så ska jag hedra dig

Sv: NYA ARBETSTIDNINGEN #4

Okej, då är det färdigsnackat kanske. Vi har pengarna och åtminstone tre kan skjuta till lite extra ifall det behövs och B-pappa står redo vid postbänken/matbordet - då skickar jag zinet på tryck i veckan!

150 ex, 56 sidor, A5, svart-vitt tryck.

You can hide the useless filth, they say it's alright
It's the last days of man on Earth

Sv: NYA ARBETSTIDNINGEN #4

Japp det är alla tajders. Jag köper aldrig frimärken, går alltid direkt till snällisarna på postombudet / kiosken och kaosar bland alla hästspelstokar (V75 o allt det). Personalen har träffat mig 1000+ gånger så de är beredda på allt och vi har ett fint samarbete. :-) Dom väger alltså allt på plats och sätter på frimärken åt mig och jag har väl 100% framgång med detta, allt kommer fram som det ska. Och lämnade nyss iväg en låda med stuff till en polare så lite mer utrymme fick jag precis, men dagens skörd är iofs 10 st böcker inkomna så jaja.....

Ja skicka ett nytt mail så tar jag det som signal att skicka in mer pengar. Ahaha nån hjälte är man inte men tack för fina orden. Man är bara en beatnik som har ett postkontor alles runt knuten, utan denna turliga förmån hade mitt postliv varit betydligt långsammare och krångligare.

Sv: NYA ARBETSTIDNINGEN #4

Kan nog köpa på mig tio i ett svep med och slänga ut några på vår webshop www.angryhudikrecords.com .
Henrik Zaccos ex kan skickas till mig med för vi har just blitt grannar tjoho! Olchris adress i Hudik kan jag dock ej.

Sv: NYA ARBETSTIDNINGEN #4

Kul!! Ja, bidrar gärna med pengar efter löning. Kan också plocka några ex och sälja av den när tidningen kommer. Synd att vi bor för långt ifrån varandra för en släppfest!

P.S. Hur kommer man in på driven?

( =ↀωↀ=)و ̑̑ ΔS=QT

Sv: NYA ARBETSTIDNINGEN #4

Haha, loggade in för att kolla vad ni säger och om vi var närmare ett beslut och såg att jag redan klubbat ett beslut men totalt glömt bort det. Störy av mitt lif.

Jaja, skickade inte zinet förra veckan som tänkt men nu ska det fan bli av. Hör av mig när det är gjort.

Minns fortfarande inte hur många medverkande vi är men 150 ex på säg 15 Pers är ju 10 var och vi vet inte ens om alla vill ha 10 och vissa vill ha fler än så. Jag vill ha typ 5 bara. Nåja. Det löser sig nog. Skickar zinet på tryck så snart jag kan landa framför min dator.

You can hide the useless filth, they say it's alright
It's the last days of man on Earth

Sv: NYA ARBETSTIDNINGEN #4

catinzebag, kolla tidigare här i tråden så ska det finnas info om hur man kommer in i Driven, hojta igen om det skiter sig ändå.

Sv: NYA ARBETSTIDNINGEN #4

Nu är zinet skickat på tryck!
Får se om de hinner tryckas innan jul, men förmodligen. Vänta dig 150 ex NAT B-pappa!

You can hide the useless filth, they say it's alright
It's the last days of man on Earth

Sv: NYA ARBETSTIDNINGEN #4

Är det du som ska ha €$? :-))

Och tag det hat som när min själ
När jag dör ska jag inte dö som träl
Oh min moder så ska jag hedra dig
Oh min moder så ska jag hedra dig

Sv: NYA ARBETSTIDNINGEN #4

Grymt! Vad roligt!

Sv: NYA ARBETSTIDNINGEN #4

hojta te när det ska slantas ba. du har ju min mail hunden

Sv: NYA ARBETSTIDNINGEN #4

Ärendet ovan ska vara löst. Pengar finns redan och fakturan är hos Hunden eller dyker upp dit. Om jag förstått allt rätt. I nuläget är det Tommy som har de insamlade pengarna så om någon vill bidra med mer pengar till tidningen så är det till Tommy en kan swisha eller kasta pengar på annat sätt.

Hoppas jag har tillräckligt med koll på läget för att inte skapa förvirring....! :-)

Sv: NYA ARBETSTIDNINGEN #4

Stämmer bra, går fortfarande att betala in för porto och tryckkostnader vilket kommer behövas! Strax över 2.000 inne nu. Skicka PM eller mail till paddsatan at gmail.com för att göra detta.

Och tag det hat som när min själ
När jag dör ska jag inte dö som träl
Oh min moder så ska jag hedra dig
Oh min moder så ska jag hedra dig

Sv: NYA ARBETSTIDNINGEN #4

HURRA
Leve alla som styrt upp
Leve alla medverkande