dj_achmed skrev:Jag har just lagt sista handen på mitt nintendo fanzin. "Kronbloms topp 10 NES-spel" eller nåt liknande heter den.
Känns kul, för jag har inte fått så bra styr på mitt fanzierande på ett tag, även om jag gjort smågrejer.
Så nu ska jag sätta gaddarna i Angry Hudik Zine #3 när som, har massa material. Det blir punk å sånt.
Ska "bara" kopiera upp NES-zinet först ehe... Tänkte försöka rycka plåstret på måndag. Sen slänger jag väl upp det i sälj/byt-tråden tänker jag. Är data-text A5, 46 sidor. Inge flashig layout, men kul att orera fritt om nåt jag gillar.
Kul med ett NES-fanzine! Jag hade aldrig supernintendo eller något annat så NES var ju en stor del av min uppväxt
Flashig layout är inte intressant i sammanhanget, det viktigaste är att du gjort någonting du tycker är kul att skriva om och vill dela med dig av. Jag kommer köpa!
För min egen del så har jag en liten grej på gång: Jag har ju under ett par års tid (långt ifrån aktivt....) arbetat med en skitlång serie, den är för kort för att försöka få ut som någon form av trycksak (som om det ändå skulle vara aktuellt) men den är alldeles för lång för att be typ grymma svärdet om att publicera den, så den ska bli nästa nummer av mitt insomnade "revkrematoriet". Det blir lattjo och ska tas itu med i början av nästa år. Nu går ju all tid åt att göra klart en annan serie.
Och samtidigt ligger ett helt färdigt nummer av paddsatan och väntar på att kopieras på min dator och det har börjat tillkomma material för ytterligare ett nummer...... :-/
Och tag det hat som när min själ
När jag dör ska jag inte dö som träl
Oh min moder så ska jag hedra dig
Oh min moder så ska jag hedra dig