Sv: Drömresemål

Jag skulle vilja åka till småstäder alá Fargo, har jag tänkt på till å från i några år.
https://www.google.com/search?q=fargo+t … irefox-b-d
Mycket för att jag har en sån romantiserad bild av livet i en amerikansk småstad där det är kallt större delen om året.

Jag är väldigt nervös inför länder utanför Europa också, oklart varför. Känns tryggare inom Europa fastän all statistik och all känd vetskap pekar på det motsatta, med alla terrorbrott, corona nu, kriminalitet och så vidare. Man är inte säker nånstans.

Brukar kolla på någon tjomme på Youtube som åker till "alla världens farliga länder" bara för att visa att det inte är så illa som media i väst vill framställa det som, Nordkorea, Somalia, Pakistan osv...
då blir man ju lite sugen på att åka till länder som inte är så turistiska men då:
1. Värmen
2. Inte europa
3. Värmen
4. Värmen
5. För stor kulturskillnad att jag inte vet hur jag ska vara eller bete mig. Inskränkt som man är.

Och tag det hat som när min själ
När jag dör ska jag inte dö som träl
Oh min moder så ska jag hedra dig
Oh min moder så ska jag hedra dig

Sv: Drömresemål

Jag drömmer om Norrland, snö, kallt som fan och mörker. Gärna ensam i en stuga i några veckor med typ dator utan internet och lite böcker jag vill läsa och så.

█▄█ █ █▀█ █▄█ █▀█ █▀█
█▀█ █ █▀▀ █▀█ █▄█ █▀▀

Sv: Drömresemål

Varit runt i Småland några vändor nu och gått runt och kollat på övergivna eller misstänkt övergivna hus och varit sugen på att försöka ta mig in. Hade varit en dröm att bara åka runt i Sverige och kolla in i övergivna hus. Farsan hade för typ en månad sedan varit inne i ett gammalt övergivet café. Han är dock en erbarmligt usel fotograf, så hans fotodokumentation var inte mycket att hurra över. Skulle dit innan jag pep hem igen, men då stod det en gubbe där från nåt byggbolag och det verkade som de blåst ut hela skiten. Kunde se rakt igenom allting. Finns massor såna ställen i byarna runtom där mina föräldrar bor. Jag drömmer inte om att åka utomlands, för jag orkar inte trängas med folk, gillar inte att resa långt bort, gillar inte värmen etc. etc. Känner mig bara gnällig när jag tänker på det. Snackat löst om att kanske åka till Norrbotten och bo i stuga innan året är tilländalupen.