Shit, två år till i Borås ja! Bra att du lämnade den otäcka staden. Även om loppisarna var bra. Och vi hade en del fina stunder där, alla gånger vi träffades. Hmmm jag är rätt säker på att jag lämnade Borran typ juni 2014, städade jag ur lägenheten och så. Insett efteråt hur mkt jag gamblade, är en otroligt krånglig historia som föll väl ut, men det var verkligen ingen garanti att jag skulle lyckas med hem och boende osv, men hade en på miljonen tur som fick mitt boende. Kostade tillråga på allt typ 2000 kr i månaden och var skitstort, relativt. Brukar alltid ha tur med sånt så var nog det som gjorde att jag vågade chansa. Jaja.
Ja se Nosferatu Herzog! På hög volym och när en är i rätt läge att se något subliminalt och kusligt. B-pappa-fakta: var med i TV-program i Sthlm 2004 typ som sändes på Kunskapskanalen, Garagefilm hette det, då var vi med i studion och berättade om livet som lågbudgetfilmtokar, alltså producera film och Forsberg satt i en egen hörna och kokade fejkblod live under inspelningen. Men då på frågan vilken min favvofilm var så sa jag Herzogs Nosferatu och kanske kan jag stå för det än.
Ja riktigt kul med Tommys serie i Galago, den lockar till skratt.
Våga köra bil i Sthlm = övermänniska i mina ögon.
Kul med hembesök till puffy! Det där ska bli sköj att läsa.
Ja tack, jo toppenkul med Brand, det där kommer jag leva länge bra. Bra jäkla nummer, håller på läser. Tack tack. Vilket hästjobb ni gör, på redaktionen.
Ja Tommy du berättade ju om de där böckerna! Jag sa väl förut att jag läst en av dom och då var ju den där och de andra historierna med! Så jäkla bra! Och så jäkla tråkigt att min loppis är borta här på stan, hittade ju såklart den där boken där. Shit vad mycket tokiga historier det finns. Exakt sånt jag vill läsa i hängmattan i sommar så ska ut och rensa lite bokloppisar på semestern, finns några bra här runtom.
Jobbar på här. Knallar hem med böcker till pensionärer och snackar i telefon massa. Springer och plockar böcker ur hyllorna och håller på. Ska äta lite nu innan kvällspasset. Har med pastasallad, alltid gott.
Lyckades göra en liten liten film i helgen och skrivit en del samt donat med annat, så är rätt nöjd. Håller saker igång. Seg vecka nu men typ 2 månader till semester, det ser jag fram emot. Blir nog mycket tid i skog och mark i sommar, är utvilad och frisk i huvudet för första gången på många år känns det som, lugn och reko. Känner ingen superstress med nåt. Bra det. Detta önskar jag alla. Ha det så fint!
EDIT: tror Molins film heter "Väckning kl. 06.00", tror jag sett den? Denna är det ja:
https://www.filmtipset.se/film/vackning-kl-0600