1 Senaste redigerad av puffy (2019-05-06 19:00:10)

Tråd: PUFFY nummer 8

Har precis vart och lämnat in en ny tidning på tryck, är klar om en dag eller två.
Skicka PM om du vill ha en! - priset är 30:- inkl. porto.
Innehållet är det vanliga, katastrofer, kärnvapenkrig, motorsport osv.

Byter gärna också!

Sv: PUFFY nummer 8

Nu är den klar o reda att skeppas iväg.

Sv: PUFFY nummer 8

Ja! Vad grymt. Jag köper gärna en bibba på sex stycken. Igår låg jag och lästa SHOCK The Magazine från typ 1993? Bra filmpepp.

Arbete är livets krydda

Sv: PUFFY nummer 8

Toppen! Tar emot min bibba (ett ord som förekommer då och då här i stan, så där har vi vänorter, Lappia) i Sala.

Sv: PUFFY nummer 8

Om nån har gjort ett nytt fanzine och vill byta så säg bara till, behöver lite nytt att läsa!

Sv: PUFFY nummer 8

Välsigne

Arbete är livets krydda

Sv: PUFFY nummer 8

Hujja. Haft så himla jobbiga veckor med massor av jobb och stress. Verkligen pissiga dagar. Sedan igår när jag kom hem (efter ännu en körig arbetsdag) hade Puffy nummer åtta landat i brevlådan. Utbrast högt för mig själv där ute vid brevlådan "Aaaah, Puffy nummer 8. Precis vad jag behöver just nu". Och det var det också. Låg och läste / myste med det i går kväll. Jättebra, som alltid.

Arbete är livets krydda

Sv: PUFFY nummer 8

Bra jävla nummer som vanligt!

9 Senaste redigerad av puffy (2019-09-08 12:49:15)

Sv: PUFFY nummer 8

Har några ex kvar av det här + även förra numret. Om någon är intresserad av att köpa eller än hellre byta så hör av er. Ingen mening med att de ligger här och skräpar.

Sv: PUFFY nummer 8

Jag vill gärna byta, om du vill. Måste bara binda några zines först... Vi kan ju ses och lämna över och dricka lite kaffe om du skulle ha tid!

Sv: PUFFY nummer 8

Det låter fint! Vi får kanske vänta lite tills läget blivit något mer stabilt, men annars är det en utmärkt plan.

Sv: PUFFY nummer 8

Ja! Låter rimligt att vänta.

Sv: PUFFY nummer 8

Ingenting är som väntans tid.

Arbete är livets krydda

Sv: PUFFY nummer 8

Hej är ny här
Köper gärna detta nummer och det förra om du har kvar

Sv: PUFFY nummer 8

Det går fint, har några ex kvar av 5-8 (särskilt 7an har jag varit slö att bli av med... tryckte kanske lite många). Skicka ett PM eller mail så ordnar vi det!

Sv: PUFFY nummer 8

Gick igenom mina zines idag och hupp! Har visst två ex av Puffy#8. Nån som vill ha? Först till kvarn. Säljer för 50 000 kr eller byter mot gula geten... Nä'rå, ger bort den.

Sv: PUFFY nummer 8

Guld!
Fick två Puffy av Magnus för en liten peng. Mitt distro lever om än det är på sparlåga och varit så länge. Längtar tills man kan ställa sig på loppis eller skivmässa och bli besviken att ingen köper. Man skulle ha stora plakat som beskriver fansinens underbara värld. Eller tuffa modeller som poserar i Löu Reed-utstyrsel bredvid bordet.

You can hide the useless filth, they say it's alright
It's the last days of man on Earth