1 Senaste redigerad av puffy (2019-05-06 19:00:10)

Tråd: PUFFY nummer 8

Har precis vart och lämnat in en ny tidning på tryck, är klar om en dag eller två.
Skicka PM om du vill ha en! - priset är 30:- inkl. porto.
Innehållet är det vanliga, katastrofer, kärnvapenkrig, motorsport osv.

Byter gärna också!

Sv: PUFFY nummer 8

Nu är den klar o reda att skeppas iväg.

Ja! Vad grymt. Jag köper gärna en bibba på sex stycken. Igår låg jag och lästa SHOCK The Magazine från typ 1993? Bra filmpepp.

Arbete är livets krydda

Toppen! Tar emot min bibba (ett ord som förekommer då och då här i stan, så där har vi vänorter, Lappia) i Sala.

Om nån har gjort ett nytt fanzine och vill byta så säg bara till, behöver lite nytt att läsa!

Välsigne

Arbete är livets krydda

Hujja. Haft så himla jobbiga veckor med massor av jobb och stress. Verkligen pissiga dagar. Sedan igår när jag kom hem (efter ännu en körig arbetsdag) hade Puffy nummer åtta landat i brevlådan. Utbrast högt för mig själv där ute vid brevlådan "Aaaah, Puffy nummer 8. Precis vad jag behöver just nu". Och det var det också. Låg och läste / myste med det i går kväll. Jättebra, som alltid.

Arbete är livets krydda

Bra jävla nummer som vanligt!

9 Senaste redigerad av puffy (2019-09-08 12:49:15)

Har några ex kvar av det här + även förra numret. Om någon är intresserad av att köpa eller än hellre byta så hör av er. Ingen mening med att de ligger här och skräpar.

Jag vill gärna byta, om du vill. Måste bara binda några zines först... Vi kan ju ses och lämna över och dricka lite kaffe om du skulle ha tid!

Det låter fint! Vi får kanske vänta lite tills läget blivit något mer stabilt, men annars är det en utmärkt plan.

Ja! Låter rimligt att vänta.

Ingenting är som väntans tid.

Arbete är livets krydda

Hej är ny här
Köper gärna detta nummer och det förra om du har kvar

Det går fint, har några ex kvar av 5-8 (särskilt 7an har jag varit slö att bli av med... tryckte kanske lite många). Skicka ett PM eller mail så ordnar vi det!