Sv: Nya Arbetartidningen #3

Grymt med korrandet Maggan! big_smile

ja så himla grymt och ambitiöst! jag har läst igenom min egen text nu och de tvar ju rätt mkt fel som jag ändrat. ska jag skicka den till dig? har skrivit ledaren nu också så när korret är gjort är det bara att skicka till tryck.

hur gör en då? jag har inte råd att lägga ut nämligen pga alldeles för låg sjukpenning.

Jag har ganska hög sjukpenning så jag kan ligga ute med tryckkostnad. Jag har korrat din text, kanske borde jag vi köra google drive för den och ledaren? Tror man kan jämföra filer också, ska kolla på det.

Så bra jobbat av er! Jag har fått smygtitta på 2% av tidningen och det ser verkligen ut att bli ett toppenfint nummer! smile

Är den klar nu!? :-)

"Djupt inne i djungeln måste en ensam elitsoldat i hemlighet infiltrera fienden och helt förlita sig på sina överlevnadskunskaper."

Ja, korrekturen ligger uppe i en mapp som heter 00000 KORRLÄST 00000

juhuuuuuuu!! då ska jag fixa sista biten nästa vecka och skicka den till tryyyyck!

133 Senaste redigerad av maggan (2018-10-06 12:53:43)

Ligger en fil med några frågor också. Jag har ju korrat den versionen du lade upp. Har det skett några ändringar efter det så är de inte med. Vissa rutor har blivit för små efter korrekturen då antalet bokstäver har ändrat radbrytning och liknande. Jag har då bara förstorat rutan så att det har fått plats. Vissa radhopp kan jag ha missat dock.

Jag kan även köra en sista koll innan tryckeriet tänker jag.

Great maggan! har laddat ner det nu och öppnat i indesign så det verkar funka! Ska kolla igneom allt en sista gång rent layoutmässigt och det du skrev sen lägga upp sista pdfen så kan du göra en snabbkoll och sen skickar vi till tryck kulkulkul!!

Ja, perfekt!