Såhär ser det ut hos mig. Jag försöker sortera efter upphovsperson, det går sådär. Nångång ska jag få till med det. De stora kartongerna "fanzines 1-4" är fanzines jag köpt, bytt till mig osv. Det är väl fyra-femhundra nu eller nåt. De ligger huller om buller ju senare man kommer. De som gör många fanzines (munchinland, hunden som vägrade dö, autotrof) är ganska lätta att sortera och ha i ordning. Men sen blir det ett jävla virrvarr... som jag ska försöka ta itu med. Det viktigaste är att ha de samlade, ska man sortera efter vem som gjort vad så kan man nog hålla på ett tag.
Sen ser ni översta våningen, längst till vänster är mina första "tidningar" (dvs fanzines) jag gjorde när jag gick i grundskolan, från typ 95-96 nångång. Tanken är att de ska digitaliseras nångång..
Bredvid är Paddsatan-arkiven i arkivlådor jag snott från ett gammalt jobb, och våning 2 innehåller skrivmaskinen (eller iaf den ena) samt de skrivband jag hamstrat upp.
Sno lådor för a5-kuvert, ni kan fråga på typ office depot och dylika om de har sådana ni kan få. De är skitbra, jag tar mina från jobbet iaf:-)
Post's attachmentsphoto_2018-03-23_16-07-37.jpg 95.22 kb, file has never been downloaded.
You don't have the permssions to download the attachments of this post.
Och tag det hat som när min själ
När jag dör ska jag inte dö som träl
Oh min moder så ska jag hedra dig
Oh min moder så ska jag hedra dig