Sv: Mårundan

Kul att höra!

"Djupt inne i djungeln måste en ensam elitsoldat i hemlighet infiltrera fienden och helt förlita sig på sina överlevnadskunskaper."

Haft en riktigt kul midsommar! Vädret var lite svajjigt men blev stabilt, även om vi bokstavligen grillade i motvind. God mat och gott om galningar under samma tak - mycket trivsamt. Det blev quiz och mycket musik. Höjdpunkten i matväg torde ha varit den veganska potatissalladen, vägandes många många kilo. Dagen efter blev det städning och sen sattes biografen igång, vi tittade på kortfilm och åt smarriga burgare från ett närliggande matställe som vi alla tycker mycket om. Det blev sen chips, läsk o fotboll på bioduk livestream. Det var trevligt att kolla tillsammans och ta det lugnt och småsnacka lite. Tipsar här om föreningens nya hemsida plus en bild som får sammanfatta helgens känsla. Ha det gott!

https://www.instagram.com/p/BkVgjG2n8hB … eatbolaget

http://www.backbeatbolaget.se/

Ohoj alla där ute på forumet:
http://www.backbeatbolaget.se/den-kolle … erkstraff/

"Djupt inne i djungeln måste en ensam elitsoldat i hemlighet infiltrera fienden och helt förlita sig på sina överlevnadskunskaper."

Det är tur att idiotvärmen har följts av ganska-idiotvärme men med idiotfuktighet i idiotluften i idiotstället.

Jag är en stridsvagn, brumm brumm brumm

Luften är fan fuktigare än mina memes.

Also: t-72, tillbaka på internet??? WHAT YEAR IS THIS???

"Pappa vi har ätit upp din bil"
"Hurra, grattis, men håll käften när jag spelar Playstation"

1984! vilken fest å vilken yra!

Jag är en stridsvagn, brumm brumm brumm

anders rönnblom <3

the show must NOT go on..

Har det här forumet funnits sen 2013? femårsjubileum 3/9 alltså? Herregud. jag har fortfarande inte hunnit gjort klart mitt eget fansin jag skulle göra. Kanske det här blir hösten då det händer? kanske inte?

Har en bra idé på en sketch för TV. Det är Ronja Rövardotter o Birk som flyttar in i Hammarby Sjöstad, till Mattis gamla "lya". Det är typ samma repliker som i filmen under tiden då de bor ihop i grottan, fast med citytema:
"Men var har du lagt MOBILEN? Man klarar sig inte i Rålis utan mobil!"
"och wraps, det är gott!" - "kommeru med wraps nu igen?!"

Har evighetssommar hemma i förorten med barnen i värmen. Som att simma i sirap.

Haha jag tänkte på det också häromdagen. Ja, vi firar fem år i år smile och det är ganska snart. Vi får hitta på något.
Webb-baserat kalas i en särskild tråd? Ett individuellt firande? Osv.

the show must NOT go on..

Meetups i de mer fanzinetäta städer?

Jag är sjukskriven till september nån gång. Drog omkull på hojen på väg till jobbet. En vecka har jag legat till sängs nu och det enda jag åstadkommit är att sova och titta på alla avsnitt av bobs burgers. Har kunnat promenera kanske någon timme de senaste dagarna nu. F.ö. lät det som om någon testade en tazer utanför precis. Så jävla obehagligt ljud.