Sv: Nya Arbetartidningen #3

Alltså det här låter ju superroligt. Har ni inte gjort klart nummer 3 än? smile Jag är gärna med på ett hörn om det behövs! Men vore bra att läsa igenom ett tidigare nummer först så jag får en känsla för stil och innehåll. Finns det ex kvar att köpa?

Stardust, precis, nummer 3 är ej klart. Fan insåg nu att vi ju kunde ha bytt mot nummer 2, då jag har ett gäng, tänkte inte på det. Skriver ner att du vill ha ett exemplar, återkommer.

"Djupt inne i djungeln måste en ensam elitsoldat i hemlighet infiltrera fienden och helt förlita sig på sina överlevnadskunskaper."

Inga problem, jag köper gärna ett ex ändå smile

29 Senaste redigerad av anev (Igår 18:44:43)

Finns det någon ny deadline för nummer tre? lästa fanzine i några dagar nu och blev så pepp på att bli med i svängen igen efter att inte gjort annat än seriefanzins senaste åtta åren. jag är gärna med och har nog en text som bara behöver putsas på lite som passar bättre till det här än det jag hade tänkt. om klass.

30

Vad jag vet så har ingen tagit på sig att samla materialet. Men det brukar väl göras löpande och när det är tillräckligt så buntar nån ihop det... typ. smile

31

Vi kanske kan ta ett ryck i höst? Vilka skulle vara sugna? Jag har haft 0 tid under så lång tid, men blir fri från det i samband med hösten så då skulle jag ha mer tid för olika projekt, som det här.

the show must NOT go on..