Tråd: Firestorm - Vegan Straighte Edge fanzine
x FIRESTORM x
Är ett nytt fanzine som jag har satt ihop! Det är ett renodlat vegan straight edge fanzine i ruskigt 1990-tals stuk. Massor av bilder på Hare Krishna, djurrätt och bara wordart.
En stor hyllning till 1990-talets hardcore fanzines när Windows 95 var det bästa verktyget för en fanzinemakare.
Innehåll är bland annat intervju med klassiska sxe bandet Judge och det nya bandet xWastex från Göteborg, krönikor, recept och lite nyheter från scenen.
Det här är väldigt annorlunda från Kissan Päivät och mer gjort som en hyllning och renodlad pastich på gamla zines. Jag har bara tryckt upp 100 exemplar och kommer inte att göra fler. Därför så skriver jag här så får ni som är intresserade höra av er! Eftersom jag inte det är så rolig läsning för folk som inte gillar hardcore särskilt mycket så känns det onödigt att skicka till er allihopa.
Men skriv om ni vill ha ett exemplar, måste bara ha era adresser och pengar för porto, recensions exemplar är såklart gratis och andra som brukar stötta mig får också.
Annars tar jag 20:- för dem, måste betala tryckeriet..
A FIRESTORM TO PURIFY!!!!