Sv: Mårundan
Kvällar som denna var en rolig zine referens häxan, kul. Men tråkigt att det är så jobbigt på jobbet, nedskärningar märks och bränner överallt.
Idag var en jobbig dag. Känns som det bara är då jag skriver här. Jobbig öht, har mått dåligt, men jobbig på lite humoristiska sätt utöver det.
1- råkade vässa min lillfingernagel i pennvässaren när jag skulle se om mitt finger passade i den minsta vässaren, kändes äckligt
2- skulle öppna en dörr hemma som lossnade från väggen? va fan.
Nu har jag ätit benzo, sen ska jag äta gröt. Gott! Tror morgondagen blir roligare. Löfte är att nästa gång jag skriver ska bli mycket mer pepp, men samtidigt är det här kravet på en att man ska va så jäla glad i hågen för att underhålla andra hela tin nån knasig press man har på sig själv mer än att nån annan har det. Många förändringar i livet, för många i närmaste familjen, det känns som det är så vanligt att det blir så i kombination med nytt år. Största förändringen är att tommy slutat med fb. skoja. Men det är bra och inspirerande, såklart. när han kommer hem ska vi kolla på sista avsnittet av spung säsong två. Hett tips på spung (öppet arkiv), min bästa ungdomsserie som gör mig helt pirrig pga så fin känsla man får av allt sammantaget! Realistiska tidstypiska miljöer och bra karaktärer, jag är ju ett barn av min tid o därför en sucker för 90-tals (detta är iof början av 2000) kultur.