Sv: Filmer
https://www.youtube.com/watch?v=84RxK4N1wfE <-- där är han du letar efter, b-pappa. Little baby lionel! Jag vet inte om man ska känna till honom, jag är uppfostrad av 90-talets tv mer eller mindre, då var det la en del kulturella referenser till honom. Drömfrisyr på en drömkille?
Jag tror att jag också skulle uppfatta buttgereitfilmerna som eftersökande och banala = skitnödiga, om jag såg om dom nu. Så det ska jag göra, krossa mitt svarta och svåra missförstådda gothpunkssjäliga tonårsjag. Bam! Vem är kay pollak? Nu lär vi varandra, kul! Pratade med larsesqe förutom om ulrich seidl, såg im keller om saker man gör i källaren (enligt seidl har bdsm sex hela tiden eller är nazist eller båda samtidigt) och fick eksem av jvvf-viben.
Nu blire varulvsfilm av bare fasen i alle fall, vill kolla igenom dom sevärda. Kommer tvinga tompa.
Såg på jönssonligan får guldfeber för nån dag sen, fan vad jag garva, så jävla bra film! Roligaste; dom ska få tag i ett skitdyrt och jättehemligt chip med planer på att dela upp sverige i tre delar; en för boende, en för arbete och en för fritid. HAHAHA VAA FAN!?!?!?! Alltså detta är så roligt! Det är ju jätteosmidigt? Hur kom dom på detta? Näst roligaste är när wall enberg pratar i telefon och lägger sina initialer i jättedyra diamanter. Tredje roligaste är en stålväska med guldtackor i, som är en täckmantel för massa diamanter under. Liksom det är ju inte som att man ser väskan o ba "jaha var det bara lite sketna guldtackor, den får stå kvar". Fyll på listan nedan: