Sv: Klistermärken!

...jaha, ok.

Sv: Klistermärken!

Fattade knappt vad du menade med ditt inlägg B-pappa, men andemeningen om krossa alla hierarkier och eliter håller jag med om.

Jag reagerade också på "Hata Galago" där nere i hörnet på ditt klibbförslag, Tommy. Visst fångade det min uppmärksamhet men det känns som det tilltaget gör Galago till nån etablissemangssymbol när det egentligen bara är en ganska tattig och menlös serietidning. Mer passande om man ska hetsa mot finkulturen vore väl att det stod "Hata Bonniers" eller "Hata Schibsted". Är väl ungefär lika många som fattar och reagerar på alla tre förslagen.

Annars tycker jag ditt förslag var bra Tommy. Jag orkar inte bry mig hur det ser ut, bara det är tydligt och lättläst på en vägg.

För över lite stålar till dig i veckan! Hur mycket har du fått in hittills?

maskinpark.bandcamp.com

Sv: Klistermärken!

Okej Tomommy. Nu har jag fört över stålar till dig. Klibba på!

maskinpark.bandcamp.com

Sv: Klistermärken!

Antyder du att jag har gått och blivit dement, Hunden! ;-) Jag lättar bara på trycket ibland. Har dock sällan problem med humöret numera. Jag är allas vän! Alltså vän med alla som är vän med mig. Jag är snäll och gullig (läs:korkad). Blir kul med att se färdiga resultatet, är övertygad om att det blir perfekt.

Sv: Klistermärken!

Å angående pengar: 450 har kommit in så de e bra smile och snart kommer tyvärr faktura för forumet.. men som det ser ut nu så kommer jag kunna ta den själv. Sen blir det omröstning om klibban!

Och tag det hat som när min själ
När jag dör ska jag inte dö som träl
Oh min moder så ska jag hedra dig
Oh min moder så ska jag hedra dig

Sv: Klistermärken!

klibbaaaaa

Post's attachments

ny.jpg 503.39 kb, file has never been downloaded. 

You don't have the permssions to download the attachments of this post.
Och tag det hat som när min själ
När jag dör ska jag inte dö som träl
Oh min moder så ska jag hedra dig
Oh min moder så ska jag hedra dig

Sv: Klistermärken!

Tycker den blev snygg

Arbete är livets krydda

Sv: Klistermärken!

Tack :-))
Det blir nog mitt förslag iaf. Tänker att vi ska ha omröstning. Och fler förslag bör komma in!

Senast 25 juli, så beställer vi senast den 30e.. sen blir väl upplagan kanske 500 st eller något, med gratis utskick till er som vill ha såklart. Jag kommer sätta det nära ställen där fanzinemänniskor kan tänkas vistas: kulturhuset i sthlm, lava, 44an, cyklopen.. ja ni fattar. Man får nog vara strategisk.

... sen som sagt så kommer ju fakturan för forumet snart också å då ska ju den in i min budget så allt kan smida på på ett vettigt sätt där med. Nåja, de visar sig snart hur vi gör med den saken..

Och tag det hat som när min själ
När jag dör ska jag inte dö som träl
Oh min moder så ska jag hedra dig
Oh min moder så ska jag hedra dig

Sv: Klistermärken!

Hejpa! Förslag nr 2 var snyggt. Jag kommer rösta på det.

maskinpark.bandcamp.com

Sv: Klistermärken!

Alla som har klubbförslag så maila dem till paddsatan@gmail.com innan den 25e!

Och tag det hat som när min själ
När jag dör ska jag inte dö som träl
Oh min moder så ska jag hedra dig
Oh min moder så ska jag hedra dig

Sv: Klistermärken!

Nu har 25 passerat! hur har det gått Tommyboy? Jag vill köpa klibbor! Tycker vi måste få in fler folk till forumet.

Arbete är livets krydda

Sv: Klistermärken!

NEJ! Vi måste bli färre! ;-)

Sv: Klistermärken!

Jag har fått in så det räcker till en tryckning på 500st å jag ska köpa dem när jag är tillbaka:-))

/Just nu i Kalmar på roadtrip

Och tag det hat som när min själ
När jag dör ska jag inte dö som träl
Oh min moder så ska jag hedra dig
Oh min moder så ska jag hedra dig

Sv: Klistermärken!

Ja, det blir jättebra. Mycket peppad inför det här.

Arbete är livets krydda

Sv: Klistermärken!

Hejsan på er. Är långsam och orkeslös, dålig kombination när man ska göra nåt, så här kommer ett redigt sent förslag men eftersom inget tryck gjorts än så kör jag i vind! Tommy har frågat mig om jag kunde komma med en liten bild som man ev kan rösta på. Hur som tänkte jag vit bakgrund pga syns bra mot de flesta ytor man kan tänkas klistra på + inga färger som bleknar i solen. Skickar in lite cheese när lönen trillat in!

Post's attachments

klibba svenska zine.jpg 467.6 kb, file has never been downloaded. 

You don't have the permssions to download the attachments of this post.

Sv: Klistermärken!

Rätt folk på rätt plats! <3

Sv: Klistermärken!

OK då tycker jag vi ska köra på Michelinmannens klibba om ingen annan misstycker: Ni har t.o.m söndag kväll på er att komma med nya förslag etc, sen lägger jag beställningen! :-D

Och tag det hat som när min själ
När jag dör ska jag inte dö som träl
Oh min moder så ska jag hedra dig
Oh min moder så ska jag hedra dig

Sv: Klistermärken!

Själv gillade jag det andra förslaget som du kom med, den som heter "ny" tyckte jag var snygg. Men förstår tänket att inte blekna i solen. Måna tryckerier trycker klibbor med så dålig kvalité.

Arbete är livets krydda

Sv: Klistermärken!

Då finns det två förslag.. då skapar jag en omröstningstråd!

Och tag det hat som när min själ
När jag dör ska jag inte dö som träl
Oh min moder så ska jag hedra dig
Oh min moder så ska jag hedra dig

Sv: Klistermärken!

Nu har dom kommit! Skicka era adresser i PM så postar jag små buntar till er!

Och tag det hat som när min själ
När jag dör ska jag inte dö som träl
Oh min moder så ska jag hedra dig
Oh min moder så ska jag hedra dig

Sv: Klistermärken!

Fick mina klistermärken i fredags. Väldigt roligt tycker jag. Det var snyggt att de var så pass stora. Ska se till att alltid skicka en klibba eller två till folk när jag postar fanzines framöver.

Arbete är livets krydda

Sv: Klistermärken!

Fan va fint att höra ju!:-)

Och tag det hat som när min själ
När jag dör ska jag inte dö som träl
Oh min moder så ska jag hedra dig
Oh min moder så ska jag hedra dig

48 Senaste redigerad av B-pappa (2016-09-19 20:10:07)

Sv: Klistermärken!

Fint! Jag står över, ifall någon undrar varför var för jag inte vill ha. Är övertygad om att de kommer till bättre användning hos andra än hos mig.

"By discovering the enemy's dispositions and remaining invisible ourselves, we can keep our forces concentrated, while the enemy's must be divided." - Sun Tzu's The Art of War

;-) ;-D ;-o

Sv: Klistermärken!

Har ni varit flitiga och slabbat upp era klistermärken nu då? Jag har haft en bunt i väskan och klibbat dem på lyktstolpar och elskåp när jag varit ute på långa promenader i höstrusket. Gått efter fördomsradarn och klistrar upp de flesta vid högstadieskolor, gymnasiet och Musikhögskolan.

maskinpark.bandcamp.com

Sv: Klistermärken!

Har slabbat upp klistermärken runt om i de landsändar jag varit i. Fokuserar på platser där många rör sig (centralstationer, stadskärnor) eller skolor eller dylikt som min fördomsprofiler säger att folk kan vara intresserade. Men kanske kul om annat folk hittade hit? Borde kanske sätta upp en nära den lokala PRO-lokalen?