- Är det enligt Svensk Lag kriminellt att gå en liten loppissväng innan jobbet?
- Nej, det är det inte. Inte än, vill säga.
Gluggar ett nytt Röda Korset och upptäcker till min glädje att frihetens ande är stark här - 10 kr styck för dvderna! Visst, förblindad av relativt låga summor, men ändå, nu blir det folkfest och köpfest! Unnade mig 5 st filmer. VHSerna fanns där och visst var det några icke-dussinfilmer, men inget värt att stoppa i väskan. 5 kr styck kostade dessa, värt en eloge.
- KINKY COACHES AND THE POM-POM PUSSYCATS. "Det här är en vansinnig historia om den prestigefyllda finalen mellan två rugbylag i skolligan. Den fullständigt galna berättelsen om vad som händer när man försöker ta reda på motståndarens taktik...! Vad som händer när man prasslar med andras brudar...!
Och framför allt; vad som händer när man stjäl någon annans kalsonger...!
En actionkomedi du inte får missa!"
Knepig utgåva från något som heter 24 BILDER, tror jag. Filmen är från 1981 men anges vara från 1987. PAL 4:3, Stereo 2.0 och Single layer-disc, lol / härligt, helt rätt. Svensk titel: "Vem f-n stal mina kalsonger?"
- BENKNÄCKARGÄNGET
- AMERICAN YAKUZA II
- STEEL DAWN
- PANS LABYRINTH (Optimum)
Berömmer personalen i kassan över initiativet till prissänkningen på plastbitarna och vi är rörande överrens om svensk loppis-business framtidsutsikter och lämpliga åtgärder att vidta för att hålla sig "down" med klientelet, den nya generationen av lycko - och glädjesökare bland bajslukten, de svidande ögonen och de kristna värderingarna. Om "Re:cyckling" ska ha någon framtid i det här landet måste konsumentmakten öka. En bra början är att gå folkhögskola och lära sig om grunderna, relationen mellan människa och natur, produktion och konsumtion.
Kommer hem och har paket på posten. Jadå, det är sant, yours truly blev gubbe på riktigt och hade dragit en beställning från Anti-Cimex official merch: Victims of a bombraid-kassett från Malaysia, Victims of a bombraid-patch och Absolut country of Sweden-LP. Kommer ni ihåg när...
Kommer fortsätta loppisspringet i helgen, hörs då. Ok, veckomitten klar, snart helg. Tjena!