26 Senaste redigerad av B-pappa (2015-09-21 12:57:08)

Sv: autotrof

Det tycker iallafall inte jag låter dåligt, autotrof. Men sen lär man väl inte va på topp jämt heller nej såklart. Allt eftersom jag tror mig hajja vad folk här på forumet gillar så lägger jag saker i varderas postfack. Idag gick det grejjer till både Borås och Sthlm, men i övrigt är det tomt, men vi kanske kan höras lite framöver autotrof, så kanske jag har nåt att byta med dig, ja alltså om du vill skicka ut nya autotrof. Tjo!

Sv: autotrof

det är knappast dåligt! nu är det du som skickar ut det, vi vill se! jag vill se.

Och tag det hat som när min själ
När jag dör ska jag inte dö som träl
Oh min moder så ska jag hedra dig
Oh min moder så ska jag hedra dig

28 Senaste redigerad av B-pappa (2015-09-21 14:06:45)

Sv: autotrof

Fick idag, tack! Läst. Du är Norrlands egen Conan, autotrof. Svinbra, glasklara texter, träffar rakt i planeten och hjärtat. Grymt bra texter alltså. Storslaget!

Tänkte bidra med lite fantasy-PC-speltips, vet inte vilka du spelat men har min lista här på såna jag letar efter som jag tror kan vara bra eller vet är bra.

1. Betrayal at Krondor. 2. Return to Krondor. 3. Pool of radiance: The ruin of Myth Dranmor. 4. Severance: Blade of darkness 5. Arcanum 6.  Advanced Dungeons & Dragons: Descent to Undermountain 7. Arx Fatalis.

...sistnämda har jag spelat till Xbox och ska man vara generös kan man kalla det för fantasyspelens dåtida motsvarighet till Half-Life. Det måste upplevas, trots sina brister.

http://www.ign.com/games/arx-fatalis/pc-16473

Jo och sen några såna som jag spelat: Silver, Die by the sword (roligt lemlästarspel, sjukt, om man hugger av koboldernas eller orchernas ben så börjar de hoppa på ett ben och fortsätter komma efter en, HAHA! Man styr svärdsarmen med musen och kan alltså daska till motståndarna i huvvet eller ja vart man vill), Diablo 1 + 2 inkl expansioner, Baldurs gate 1 + 2 inkl expansioner, Icewind dale 1 + 2 inkl expansion, öööh ja vilka fler finns det. Du känner säkert ill de flesta redan. Jomen Drakan: The ancients gates, Morrowind + expansioner, Torchlight (diablo-klon) öh ja sen kommer jag inte på någe fler.

Sv: autotrof

Jag tar hellre ett emonummer än små bollar som mördar varandra Slarga. Vill du byta mot nya numret av Hunden?

maskinpark.bandcamp.com

Sv: autotrof

Jag vill också byta till mig ett nummer av Autotrofs emonummer! Fast jag kan erbjuda dig Sällsamheter och inte en hund.

Sv: autotrof

Jag har mejlat om ett nummer, fast med lite oortodox betalningsmetod men då fåru svara autotrof annars får du inget sällsynt foto från Ådalenhändelserna!

32 Senaste redigerad av autotrof (2015-09-28 21:27:29)

Sv: autotrof

asså allt är på G gott folk, jag är bara lite långsam jag tar alla erbjuden jag köper alla grisar i alla säckar jag sörplar i mig allt alla skriver med en liten silversked

Sv: autotrof

jag menar vafan kändisar som rasmus flesicher känd för att vara piratbyrån, ta lsd och skriva obegripliga vänsteristiska teorier vill fan ha autotrof och jag har inte lyckast klura ut på två månader vad jag ska svara på hans mail, så ha lite tålamod kamrater

Sv: autotrof

TJOHO

Jag ahr gjort ett nummer nio i färg och skit

Jag har gjort backlog av gamla nummer för den som är intresserad

Jag har första gången betalt för utskrift från seriösa yrkesmän så första gången jag kommer be om pengar för at få skiten att gå runt. < Typ tjugo spänn pls. som vanligt druglagoon@gmail.com

https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xtl1/v/t1.0-9/12250038_10205472428591777_2900963014240287042_n.jpg?oh=cf788f248bb72714bdd6398252c72793&amp;oe=56AC8847

35 Senaste redigerad av B-pappa (2015-12-08 19:22:16)

Sv: autotrof

Ja detta senaste nummer har jag läst sen ett tag tillbaks. Det är ju inget mindre än episkt, i en mångbottnad betydelse. Liksom. Kraftfullt, dynamit. Typiskt "nu blev jag påmind om varför jag läser fanzines"-fanzine men såna växer inte på träd (till skillnad från Wilmer X-kepsar men det är en annan historia), verkligen inte. Hall of fame rock classics! Vissa textstycken får mig att tänka på såna hära haikus eller vad fasen det är och som kort, koncentrerad textning finns här verk av en total mästare på det kärnfulla, laddade uttrycket. Rent hus. Men är väl ingen stor grej, du är ju bara dig själv och det är ju svinlätt att "göra sin grej". Och det menar jag inte som nånsorts diss eller dylikt, bara ett nyktert konstaterande, att när man får den hära klarheten i görandet, inget avstånd mellan tanke och handling och inget som grumlar visionen, då sker ju "levererandet" lika lätt som att dra upp mogen potatis. Men ja, sen är det ju så att ofta stöter man på hinder i sin vilja till att vara "sig själv", omgiven av idioter och människor som inte förstår en eller kan acceptera en som man är osv. Man vill bara vara - men det får man inte! Kampen skapar den avskalade sanningen, tvånget för fram orden och handlingarna. Hej, ha det!

Sv: autotrof

<3

Sv: autotrof

Halloj jag har fått indikationer på att post försvann i julas. Alla som skrivit till mig att de ville ha då skickade jag brev till. Så har inget kommit fram hör av dig igen!!!1

Sv: autotrof

Har blivit lovad några autotrof men inte sett dem? kanske du glömt skicka eller att de också kommit bort i posten?

Arbete är livets krydda

Sv: autotrof

jo du är lovad vid ett senare datum dock så ja har inte skickat dina brev än pga håller på att flyttar och kaosar med tjugo olika saker, men e på väg att göra nya brevpaket av det jag flyttstädar fram, därav frågan smile

Sv: autotrof

hur går skapandet slarguuur?

Och tag det hat som när min själ
När jag dör ska jag inte dö som träl
Oh min moder så ska jag hedra dig
Oh min moder så ska jag hedra dig

Sv: autotrof

Happ. Så första numret sen slutet av 2015 är bara 20 A5 kort. Och handlar bara om att sitta på psyket, deppa och ha kompisar döda. Men ändå med nån form av framtidstro, tro det eller ej.

Sv: autotrof

Skicka till oss autotrof! Jag skriver till dig.

Och tag det hat som när min själ
När jag dör ska jag inte dö som träl
Oh min moder så ska jag hedra dig
Oh min moder så ska jag hedra dig

43 Senaste redigerad av autotrof (2017-03-13 16:35:35)

Sv: autotrof

Asså de enda jag har uppdaterade adresser till är typ Hunden, även skickat till saftgay vet ej om den adressen funkar. Alla andras om vill ha får helt enkelt skicka adresser till mig igen, även inklusive om jag utlovat andra nr men glömt dem. Sorry men jag är ett enda stort strulnystan och mitt minne gör ingenting bättre tvärtom.

Tommy och michelinmannen får i helgen dock när vi är o kränger på littfezt i ume!

Sv: autotrof

Fint! Jag mailar både dig och Tommy nu.

Sv: autotrof

autotrof: skickat dig PM nu m min beställning!

Sv: autotrof

Nu har jag hunnit läsa det två gånger om och kan komma med ett välutvecklat svar, för det tycker jag verkligen du förtjänar:

Det bästa du gör är när du är dig själv. Dina knarkgrodor är skitroliga och det är ju lite ditt signum, jag har alltid gillat dom och jag har sett mer och mer av dina djupare grejer. När du pratar om dig själv och det som är tufft för dig. Det är en sjukt speciell känsla att läsa fanzines om ohälsa och svåra ämnen som döden m.m för det blir som att stiga rakt in i huvudet på en annan människa. Fanzinet når sin absoluta topp med historien om din vän, det blandas minnen med hur du resonerade kring hans död. Det är viktigt att teckna ner sånt, skriva och få ur sina känslor. Du delar med dig av något jobbigt och andra kan få en förståelse för vad som gör ont inom dig. Du har ett sätt att använda ord på som är genuint och inte tillklistrat "hej jag är ett emo" utan det är hårt, rakt och väldigt äkta. Nu känner ju jag dig väldigt bra, men hade jag aldrig träffat dig å läst fanzinet så hade mitt omdöme förmodligen varit desamma. Det suger att må dåligt. Det suger att ha en miljon jävla saker som hindrar en från att leva ett fulländat liv. Det suger när ens vänner försvinner och hur ska man hantera det ens när det händer? Du fångar in dessa grejer på ett väldigt naket och vackert sätt. Det blir liksom på allvar, även fast du ritar dina "cartooniga" gubbar. Det är, som jag sagt till dig, totalt jävla skitsamma om dom har stora näsor eller är i grodform. Det är sammanhanget, vad dom säger och vad du vill säga med din serie som spelar roll. Du har din stil och det är det som känns så tryggt att läsa om din vän H. du tecknar precis som du alltid gör, det är samma stuk som knarkgrodorna och herr krypta, men det är under huden på dig och det är vackert på ett sätt som är svårt att släppa. De här historierna sitter djupt. Jag har glömt massor av herr krypta-relaterade saker nu när jag inte läst de gamla numrena på länge, men du fångar ett djup, känslor och en maktlöshet i ditt skapande som inte alla kan göra. Alla kan prata om sina känslor, problem etc men för många tar det tid innan man lär sig behärska ord och bild. Du är där nu. Du behöver inte oroa dig nånsin för att det ska bli dåligt. Du är beyond det där nu. Luta dig tillbaka. Tänk att H. hade garanterat gillat serien om han läste den. Det är en fin skildring av en relation och du gjorde det enda rätta att bearbeta det genom att vara kreativ.

Tummen upp för det fan ta mig bästa numret på riktigt länge.

Och känn inte att "shit hur ska jag slå det här?" det är inte så det fungerar med fanzines. Allt man gör blir bra om man gör det ärligt :-) Ritar du massa blaj för att fylla ut och det är uppenbart, då är det ju inte så kul. Men det gör ju inte du. Jag vet hur mycket energi du lägger på dina grejer, eftersom det du släpper ifrån dig är väldigt bra. Hela tiden.

Och tag det hat som när min själ
När jag dör ska jag inte dö som träl
Oh min moder så ska jag hedra dig
Oh min moder så ska jag hedra dig

Sv: autotrof

Åh herregud jag kom bara hit för att skriva att jag gjort lite för lite ex och inte hunnit göra nya att skicka ut till alla som vill ha så det kommer ta lite längre tid, men Tommy du är så himla fin. Kram!

Sv: autotrof

Yeah nu har jag typ 40+ ex av autotrof nr 10 och skickat till en del jag vet har saknat det. säg till om jag missat dig.

Sv: autotrof

till

█▄█ █ █▀█ █▄█ █▀█ █▀█
█▀█ █ █▀▀ █▀█ █▄█ █▀▀

Sv: autotrof

Fantastiskt bra autotrof, avskalat och med klumpen i halsen. Jag måste få använda ordet STARKT. Fint! Uppskattade detta hemskt mycket och vill säga att du är en hjälte, i ordets bästa bemärkelse.