Vad kul, jag gillar rövare! Men tänkte faktiskt behålla det…. Hade det varit på väg ut hade du såklart inte behövt betala, såklart inte.
Men håller på det ett tag till, du kan ju låna! 8-) Eller ska kolla igen, kanske gallrar så får du den!
Black Pages nummer 8 har kommit, läsvärt och entusiastiskt som vanligt. Intervjuer, recensioner och konsertrapporter (dessa hade gärna fått vara längre, är ju kul med lite skvaller, folk och fä, reseskildringar, allt sånt). Beställes via: blackpagesfanzine@outlook.com
Nya Flyktsoda anlände, nummer 65, men som Johan påpekar i numret, i numreringen ingår ju även skivsläpp. Intervjuer med Xiao (såg äntligen live i somras, på Ostämman, det var fett bra), Rat cage, intervju med fanzinerävar bakom Second class kids-blaskan, intervju med De:nihil-records m m. Trevlig läsning. Recensioner. Mycket man vill höra.
Mer zines! Halvåret #5 aug - jul 2022 OCH Halvåret #6 januari - juni 2023. Som vanligt jättemaffiga zines med massa innehåll. Om åren på konstskola. Jättekul att följa med i vardag och allt, processer och tankar. Ovärderliga dokumentationer, tids o platsdokument. Snyggt, kaosigt, fartfyllt, massa bra bilder. Guld värt att få insyn i konstskolelivet. Man blir ju lite sugen att gå men vågar nog inte ta mer studielån. Tanken var ju att jag skulle jobba och orka göra konst på fritiden… gick ju sådär. Men går ok. Orkar lite i taget. Nu är planen att betala av studielånen helt och sen drar eder B-pappa till skogs och eldar och har toklåg hyra och äter konservmat och inget internet. Så då blir det slut på alla mina dumma inlägg här. Hursom, kanonzines, älskar dessa, tack för läsningen!
Kirrade även zinet Skissabell ett och två! Konstzine i lyxtappning med otroligt snygga och mysiga målningar, teckningar, med varma känslor och superfina detaljer. Kolla bara! Bra med texter och bilder, man får processa och kika runt själv. Dessa zines kostar en del men är så matiga och snyggfina att det är värt det, mycket jobb och tryckfärg har lagts in. Full rekk även på dessa. Färgerna bara sprutar ut ur sidorna! Lite överväldigande. Sjyst som fan!
Orkar inte peta in kontaktuppgifter på allt men finns ju runtom här på forumet! Leta! Eller fråga.