Kul att ni vill köpa! Ska se till att frankera lite kuvert och skriva lite adresser på så snart allt är klart! Tror att iaf 2-3 från forumet är med i detta nummer också. Larsesq vet jag säkert iaf sen är jag lite osäker på namn/nick och så där.
Har skurit alla papprena någorlunda nu och det ska bara vikas och häftas. Tufft när man gör allt själv och bestämmer sig för att göra en upplaga på 100 ex. Haha. Har inte gjort så många på en gång innan. Fick hjälp av en person men räknar man timmarna så är det c:a 20 arbetstimmar nedlagt och då har jag inte ens räknat tiden som de medverkande har lagt. Lär ju bli iaf en arbetsvecka i tid totalt.
Borde skriva ner exakt hur lång tid det tar, det är ju ett kul jobb, missförstå inte, mer att det hade varit intressant att vikta olika värden i tid och så.
Kliver på 3 veckor med jobb som snittar på typ 25 timmar i veckan. Och påsken var bara jour... så hoppas att allt är lugnt då kan jag sitta och pilla med nästa nummer som består av alla som skickade in sent haha. Det går alltså bra att skicka in material igen, kanske temat borde vara imperialistkrig/nato/vadsomhelstsominteärukraina men orkar inte ta ställning för ev. kontroversiella grejer som skickas in eller vad tror ni?
█▄█ █ █▀█ █▄█ █▀█ █▀█
█▀█ █ █▀▀ █▀█ █▄█ █▀▀