Tråd: cykelfanzine

Eftersöker texter och bilder med cykeltema till ett fanzine. PM:a om du är intresserad. smile

Looking for texts and stuff for a fanzine about cycling. Please send me a message if you want to contribute. smile

Sv: cykelfanzine

Kul initiativ!

"Djupt inne i djungeln måste en ensam elitsoldat i hemlighet infiltrera fienden och helt förlita sig på sina överlevnadskunskaper."

Kul, ja! Ska rota runt i hjärnkontoret för uppslag och idéer. Återkommer.

larsesq skrev:

Kul, ja! Ska rota runt i hjärnkontoret för uppslag och idéer. Återkommer.

B-pappa skrev:

Kul initiativ!

Jaa! smile

Jag jobbar rätt långsamt men har redan fått en del grejer så det känns lovande.

Ja, jätterolig idé. Gillar själv att cykla men är ingen cykelnörd eller särskilt cykelkunnig. Har tre cyklar som alla har blivit stående sedan juni. Punka med slang trasig på den ena, den andra läker luft kanske ett pyspunka eller nå fel på ventilen, och den tredje är en Crecent med bästföredatum 10+ år där växlarna är batshit crazy.

Arbete är livets krydda

Lappia skrev:

Ja, jätterolig idé. Gillar själv att cykla men är ingen cykelnörd eller särskilt cykelkunnig. Har tre cyklar som alla har blivit stående sedan juni. Punka med slang trasig på den ena, den andra läker luft kanske ett pyspunka eller nå fel på ventilen, och den tredje är en Crecent med bästföredatum 10+ år där växlarna är batshit crazy.

Jag har fått in en text om hur bromsarna låter så det är ganska fri tolkning vad man vill syssla med. Kom också fram till att lägsta nivå skulle vara en illustration på en gynstol som också är en cykel där själva gynstolen liknar den där gynstolen för män som var på tapeten i våras.

Kul ide Maggan!
Söker du fortfarande efter bidrag till fanzinet?

Ja. Jag har fått in ett par grejer. Jag ska jobba en del med att publicera saker i och med min utbildning i höst så fokus kommer att ligga på det istället. Hoppas att det här blir klart till våren kanske.