Tråd: 80/90-tals Brand eller andra Class War aktiga publikationer

Jag är supertaggad på 80-tals och 90-tals Brand. Köpte några nummer från slutet utav 80-talet  på en loppis och vill ha mer.  Så är det någon som har massa gamla tidningar hemma och kan ni tänka er att separera er ifrån dessa så kan jag mer än väl tänka mig att kompensera er. Andra tidningar i samma Class War estetik kan också vara utav intresse.

Hata Amerika

Arbete är livets krydda

Sv: 80/90-tals Brand eller andra Class War aktiga publikationer

Du jag såg nånstans häromdagen att det såldes massa gamla Brand, billigt, nån som vet vart jag kan ha sett detta, vilka var det som sålde dessa? Nåt bokcafé? Återkommer.

Sv: 80/90-tals Brand eller andra Class War aktiga publikationer

Vänsterbokcafér brukar ju ha baknummer av gamla tidningar. Maila och kolla med de klassiska: Amalthea i Malmö, India däck i Lund, Kafe 44 i Stockholm..

Och tag det hat som när min själ
När jag dör ska jag inte dö som träl
Oh min moder så ska jag hedra dig
Oh min moder så ska jag hedra dig

Sv: 80/90-tals Brand eller andra Class War aktiga publikationer

Jag kan gräva i min låda och kolla vilka jag har dubbelnummer av...

Sv: 80/90-tals Brand eller andra Class War aktiga publikationer

Jo finns ju flera bokcafér som säljer äldre nummer. Men sällan så pass gamla så det är nummer från 80-talet utan är ju oftast från kanske mitten på tvåtusentalet.

Arbete är livets krydda

Sv: 80/90-tals Brand eller andra Class War aktiga publikationer

Fan tiden går fort, känns som igår det var 2004 och Brand från '88 var vardagsmat i var mans toaletthylla.

Sv: 80/90-tals Brand eller andra Class War aktiga publikationer

Gabriel Kuhn har distrat brand från 89/90 i alla fall. Jag vet dock inte riktigt hur man får tag på honom. Karlen har en mycket matig wiki-artikel men jag hittar inga kontaktuppgifter.