Tråd: Hökens gata zinefest 26(-27) okt

Jag och en kompis har hyrt en lokal sista helgen i oktober och tänkte helt enkelt arra en mycket anspråkslös ”zinefest” i den. Lokalen ligger i centrala Stockholm och är lite av det mindre slaget, men vi kommer nog få plats. Och om vi inte får plats: herregud vilken succé det skulle vara då! 

Vi kommer att ställa dit några bord och brygga lite kaffe och låta det vara bra med det. Ingen bordsbokning således! Man får gärna skicka ett mejl till undertecknad eller svara på det här inlägget eller något liknande om man vill komma, men man kan också skippa det och dyka upp som en långväga, fin överraskning. Ingen kommer att avvisas. Blir vi många får vi dela på platserna, och blir vi få så får vi göra det bästa av situationen som man säger.

Kostnad för å vara med: 0 kr.

Schema som vi ser det hela framför oss just nu:

Lördag 26:e: Zinefest! Pågår 13-17. Efteråt går vi någonstans och tar en öl.

Söndag 27:e: Zinefest? Vi två kommer att sitta och pimpla kaffe i lokalen även denna dag, samma tider. Eventuellt drar vi dit någon musiklyssnarutrustning. Man är lika välkommen denna dag med sina grejer, men allt är lite mera obestämt och ovisst och såsom höljt i en skir dimma.

Alla är välkomna alltså, vore kul om det kom folk från forumet. Blir det bra gör vi kanske om det, vi får se.

Med vänlig hälsning

Jag - olivia _ skjold @ hotmail.com
+ plus medarrare Emma H

Sv: Hökens gata zinefest 26(-27) okt

FY FAN VAD KUL!!!!

( =ↀωↀ=)و ̑̑ ΔS=QT

Sv: Hökens gata zinefest 26(-27) okt

Skoj! Heja er! Vilken rolig händelse! Mys! Får se om jag kan kika förbi, ska kolla kalendern, med jobb och så.