Tråd: Puffy 1-8

Söker med ljus och lykta efter Puffy 1-8. Mina exemplar är spårlöst försvunna. Skicka ett PM. Tack på förhand!

Sv: Puffy 1-8

Nummer 1-7 hittade. Söker således bara nummer 8.

Sv: Puffy 1-8

Kul! Välkommen till forumet, Grimjaur! Kul att se dig även här!

Någon borde väl kunna sitta på ett extra ex av Puffy nummer 8...? I Lappias eller Hundens distron? Hittade denna info när jag rotade i forumets äldre trådar. Ingen mer aktivitet sen dessa två inlägg skrevs, så möjligt att både Hunden och larsesq har ett extra ex av Puffy 8?

Hunden Uppföljaren
2022-01-19 17:12:44
Re: PUFFY nummer 8 (16 replies, posted in Köp, byt och sälj)
Guld!
Fick två Puffy av Magnus för en liten peng. Mitt distro lever om än det är på sparlåga och varit så länge. Längtar tills man kan ställa sig på loppis eller skivmässa och bli besviken att ingen köper. Man skulle ha stora plakat som beskriver fansinens underbara värld. Eller tuffa modeller som poserar i Löu Reed-utstyrsel bredvid bordet.

Go to forum Go to topic Go to post
13
larsesq
2022-01-18 22:43:38
Re: PUFFY nummer 8 (16 replies, posted in Köp, byt och sälj)
Gick igenom mina zines idag och hupp! Har visst två ex av Puffy#8. Nån som vill ha? Först till kvarn. Säljer för 50 000 kr eller byter mot gula geten... Nä'rå, ger bort den.

Sv: Puffy 1-8

Puffy#8 norpade nån glad gamäng till grabb på VXO zinefest förra året. Har dock 2 extra ex av Puffy#10 om nån är hugad.

Sv: Puffy 1-8

Tack B-pappa och larsesq! Borde såklart låtit sökfunktionen jobba. Jag kollar med Hunden.