Tråd: Hunden Som Vägrade Dö #32

Då var det dags för ett nytt nummer minsann.
64 sidor A5 med mycken punkhistoria från Piteå. Två långa intervjuer med Lars Kyösti som var aktiv i Piteås hardcoreförening under tidigt 00-tal, screamo- och Post-hardcore-vågens surmulna dagar då de instrumentala partierna var långa och E-bowsen glödde. Samt Mattias Johansson som växte upp till punkare under brinnande Straight Edge-krig då Kir var daglig föda och man repade in kängpunk eller trall på Folkets Hus ute i gudsförgäten förortsby.
Därtill finns spelningsrecensioner återtryckta från senaste 10 årens nummer av Hunden samt mina egna vaga minnen av punk i forna residensstaden.

Magdalena Nordin har med teckningar av medelålders kvinnor med tillhörande anti-sociala texter och jag och min sambo har med en bunt dikter också.

Zinet kostar 30 pix plus 30:- i frakt så 60 bagare vill jag ha. Maila mig på brevsolo [@] gmail punkt com för att köpa.
(Inga DM här för de missar jag bara)

You can hide the useless filth, they say it's alright
It's the last days of man on Earth

Sv: Hunden Som Vägrade Dö #32

Plockar ett zine på pitezinefest!! Så slipper man frakten

( =ↀωↀ=)و ̑̑ ΔS=QT

Sv: Hunden Som Vägrade Dö #32

Gött mos, det blir najs. Hoppas det blir en storsäljare med Pite-temat.

You can hide the useless filth, they say it's alright
It's the last days of man on Earth

Sv: Hunden Som Vägrade Dö #32

Tar gärna en på zinefest med! big_smile

Och tag det hat som när min själ
När jag dör ska jag inte dö som träl
Oh min moder så ska jag hedra dig
Oh min moder så ska jag hedra dig

Sv: Hunden Som Vägrade Dö #32

Självklart Tommy!

You can hide the useless filth, they say it's alright
It's the last days of man on Earth

Sv: Hunden Som Vägrade Dö #32

Jäkligt kul zine! Riktigt matigt och ingående, garagespelningen skulle man vart på! Kulturgärning, allting! Alltid roligt att läsa om sånt där, jag gillar ju namedropping på personer och band, haha.