Sv: Nya Arbetstidningen #5

Alltså, lasertryck skickade precis slutfakturan som landar på 2500 kronor! De hade inte tagit med moms i priset, någonstans!
Är inte det jättekonstigt? En varning till alla som tänker handla där, att lägga på 25% själv.

( =ↀωↀ=)و ̑̑ ΔS=QT

Tack, det var kul! Det blev massa stavfel i min egen intervju (jag glömde min egen regel, att låta någon annan kolla igenom allt innan jag skickar på tryck) och stavade även fel på Ulrika Pettersson, skrev Petterson...Men namnet är rätt på baksidan iaf. Ber om ursäkt för det. Annars är jag nöjd!

( =ↀωↀ=)و ̑̑ ΔS=QT

78 Senaste redigerad av mikumaria (2023-09-18 06:13:56)

Så himla bra gjort, tack Kattis!

catinzebag skrev:

DEN ÄR KLAR! Har precis släpat hem lådan. Mighty proud!
Styckpriset per zine att köpa loss ligger på 9,50 kronor per exemplar (9,50x200=1900).

1: Skriv hur många ex du vill ha så lägger jag undan dom
2: Skicka per post? Skriv ett sms till mig på 072-302 5923 med adress så hör jag av mig ang pris+porto
3: Alternativt hämta i stöckhölm eller om vi ses vid något annat tillfälle, men hör av dig angående nr 1 ändå

Föreslår att det är fri prisättning att sälja vidare, ta 100000kr eller 1kr. Skrev inte ut pris på omslaget.

Jo, momsen borde stått med i det samlade priset. Mycket konstigt! Tack för heads up!

catinzebag skrev:

Alltså, lasertryck skickade precis slutfakturan som landar på 2500 kronor! De hade inte tagit med moms i priset, någonstans!
Är inte det jättekonstigt? En varning till alla som tänker handla där, att lägga på 25% själv.

har äntligen fått hem den och WOW ALLT BLEV SÅ SJUKT BRA!!! en stor ära att få medverka!!!

Tack!! <3 Vad glad jag blir!

( =ↀωↀ=)و ̑̑ ΔS=QT

Vill också påminna alla att höra av er om ni vill få zinet, jag har inte hjärna att ta reda på allas adresser och höra av mig själv så det måste vara på varje medverkande/forumsmedlem att höra av sig till mig med adress och swisha porto. Tar med mig ett gäng till norrland snart också.

Jag skickar gratisex och sedan styckpris 10 kr per zine (2500-149, frakten/200=11,75 per styck egentligen men hatar ojämna siffror så tar den lille mellanskillnaden själv)

( =ↀωↀ=)و ̑̑ ΔS=QT