1 Senaste redigerad av Usch (2022-02-14 12:59:21)

Tråd: Usch Fanzine

Nu är äntligen mitt första zine tryckt! VIlken känsla!

Glädjen och tacksamheten över att Svenskafanzin finns så får ni vara en av dom som hör nyheten först innan det blir officiellt på andra plattformar.


Tryckt i 60 ex. A5, 28 sidor i färg.

Kan beställas via pm eller usch-fuj(a)riseup.net. 30 riksdaler + fraktkostnad

Har man instagram så kan man följa "Usch.fuj"

Stort tack forumet för pepp och inspiration! Nu ska jag färdigställa andra numret. puss!

rånarluvor, pangpang och rock 'n roll

Sv: Usch Fanzine

Mailat! Kul!

Sv: Usch Fanzine

Oj vad kul! Vad handlar zinet om förresten? Du kanske skrivit det i nån annan tråd, mitt minne är dåligt. Men skitakul! Har mailat.

You can hide the useless filth, they say it's alright
It's the last days of man on Earth

Sv: Usch Fanzine

Häpp! Väntar fortfarande på att få köpa zinet. Usch kanske är fullt upptagen med annat? Finns fler som är nyfikna vet jag.

You can hide the useless filth, they say it's alright
It's the last days of man on Earth

Sv: Usch Fanzine

Hunden Uppföljaren skrev:

Oj vad kul! Vad handlar zinet om förresten? Du kanske skrivit det i nån annan tråd, mitt minne är dåligt. Men skitakul! Har mailat.

Hunden Uppföljaren skrev:

Häpp! Väntar fortfarande på att få köpa zinet. Usch kanske är fullt upptagen med annat? Finns fler som är nyfikna vet jag.

Zinet är väl i grund och botten ett punkzine, men kanske inte så generiskt punkig, utan försöker blanda med personliga texter och annat som för MIG är punk. Jag tror inte alla håller med om att gerillaodling är punk, men det finns några sidor om det i zinet iallafall :-)

Sorry för sådan tid för svar! Har vart fullt upp med annat. Hittar dessvärre inte ditt mail. Skicka igen! eller ett pm här, det går lika bra!

rånarluvor, pangpang och rock 'n roll

Sv: Usch Fanzine

Fick det! Måste va PostNord som slarvat bort första utsändelsen, om jag ser datumet rätt på frimärkena nu. Har inlett en liten process mot detta, har flera försvunna leveranser och allmänt strul. Stort tack för att du skickade igen! Återkommer med lite mer ordande om själva zinet framöver. Ha det fint!

Sv: Usch Fanzine

Usch skrev:
Hunden Uppföljaren skrev:

Oj vad kul! Vad handlar zinet om förresten? Du kanske skrivit det i nån annan tråd, mitt minne är dåligt. Men skitakul! Har mailat.

Hunden Uppföljaren skrev:

Häpp! Väntar fortfarande på att få köpa zinet. Usch kanske är fullt upptagen med annat? Finns fler som är nyfikna vet jag.

Zinet är väl i grund och botten ett punkzine, men kanske inte så generiskt punkig, utan försöker blanda med personliga texter och annat som för MIG är punk. Jag tror inte alla håller med om att gerillaodling är punk, men det finns några sidor om det i zinet iallafall :-)

Sorry för sådan tid för svar! Har vart fullt upp med annat. Hittar dessvärre inte ditt mail. Skicka igen! eller ett pm här, det går lika bra!

Okej! Skickar PM. Ingen fara såklart, bara sugen på att läsa.

You can hide the useless filth, they say it's alright
It's the last days of man on Earth

Sv: Usch Fanzine

Ooo, fick aldrig det här zinet. Tror jag betalat för det och allt. Finns det kvar några ex?

You can hide the useless filth, they say it's alright
It's the last days of man on Earth

Sv: Usch Fanzine

Hunden Uppföljaren skrev:

Ooo, fick aldrig det här zinet. Tror jag betalat för det och allt. Finns det kvar några ex?

Jag har hens telefonnummer så ja kan testa skriva till den

Sv: Usch Fanzine

VA skrev:
Hunden Uppföljaren skrev:

Ooo, fick aldrig det här zinet. Tror jag betalat för det och allt. Finns det kvar några ex?

Jag har hens telefonnummer så ja kan testa skriva till den

Tack! Gör gärna det, hade fan glömt detta.

You can hide the useless filth, they say it's alright
It's the last days of man on Earth