Tråd: Hunden Som Vägrade Dö #31

Nytt nummer av Hunden ute sen några veckor tillbaka.

Ett mer artikeltungt nummer denna gång:
Maria Kempe skriver om indieminnen från Uppsala. Magdalena Nordin besöker Sveriges sämsta turistmål.
B-pappa tecknar barndomens lekar och grådaskigt vemod i två olika texter.
LarsEsq har läst och recenserat alla Anneli Furmarks serieböcker.
VA har skrivit en scenrapport från Luleå Hardcore.
Undertecknad intervjuar DJ 50 Spänn och Jerker Kaj, den senare känd från forumet för sitt zine Agnes Vardag.
Citat från farsan Hund, iakttagelser på en thaikrog, fanzinerecensioner och annat smått och rått.

Kostar 60 pjux, varav över hälften går till porto.
Beställ genom att maila mig på:
brevsolo [a] gmail [punkt] com

Skicka inte DM för det kommer aldrig bli läst.

You can hide the useless filth, they say it's alright
It's the last days of man on Earth

Sv: Hunden Som Vägrade Dö #31

Fick detta, tackar. Då min hjärna ofta jobbar i turordning tar saker väldigt lång tid, så inte läst än men ska avverka några nummer av Psychotronic Video först och en manual till min nya brandsläckare som jag fick i julklapp, sen så. Till alla er andra kottar som läser detta vill jag bara uppmana att kirra ett ex av nya Hunden, inget att fundera över.

Sv: Hunden Som Vägrade Dö #31

Ska haffa på zinemässan!!

( =ↀωↀ=)و ̑̑ ΔS=QT

Sv: Hunden Som Vägrade Dö #31

Nu är jag ju partisk men jag måste säga att det är ett himla fint nummer! Älskar när det är en sån bred blandning big_smile Hunden i sitt esse, även utan mitt bidrag wink Man är ju dock mäkta stolt över att ha fått vara med på ett hörn.

Sv: Hunden Som Vägrade Dö #31

Håller med Den riktiga Maria. Detta nummer är ju kanoners. Så mycket innehåll och sån jäkla nivå. Allt är intressant. Dj 50 spänn-intervjun är suverän, han framstår verkligen som trevlig och fångar kärnan i allt: glädje, spänning och hjärnkortsluten passion. Antar att alla ex av detta nummer är slut nu sen Umeå rumble? Men ja sicket dundernummer. Fanzinrecensionssektionen är episk.