Tråd: Drop The Bomb

Hej.
Jag har fortfarande inte informerat om det här på forumet, men under 2022 har vi släppt 6 nummer av Drop The Bomb, #7 släpps i Jan 23. Ett anarkistiskt zine om d-takt i samarbete mellan 4 redaktörer.
Maila argaarkivarien (at) protonmail.com

Sv: Drop The Bomb

Ja dessa är fullsmockade med innehåll. Rätta takter och kufiska kunskapsnivåer, bra! Lägg gärna en blänkare här när nummer 7 släpps, folk kommer säkert inskaffa lite "äldre" nummer i samband med den om de inte gör det nu. Väl mött och ja välkommen till forumet, här kommer du att trivas!

Sv: Drop The Bomb

Har fått tag i några av numren via alla splittar, med Flyktsoda och Meningen Med Livet och Gamnacke. Bra spridning genom splitzines!

You can hide the useless filth, they say it's alright
It's the last days of man on Earth

Sv: Drop The Bomb

Jag bläddrade genom Quarantineds grejer på Alive & Well Förra helgen å då vart he att ja köpte 3 drop the bomb fanzines. Kändes som en bra blandning mellan lifsstil, historier, politiskt å le d-takt. Sen har ja ju it hunni läsa dom. De kommer jag kanske aldrig göra. Eller så börjar ja läsa. Hoppas!

Sv: Drop The Bomb

Jodå både 7an OCH 8an finns nu att tillgå. 20 kr styck var det väl och massa innehåll. Käng i Ukraina, intervju med Källarpodden, intervju med Rolf Revålt, snack om internet och massa annat. Fullmatat. En hel del bra poänger, gubbgrinigt eller ej. Humor, kunnighet och snitsiga formuleringar i olika täthet. Är väl bara att inskaffa.

Sv: Drop The Bomb

Lägger rekk på senaste numret av Drop the bomb zine, innehåller matig intervju med Nissepedia och en lista över punkzines, mycket ambitiöst! Billig, köp direkt! Är det alltså nummer 9?

Sv: Drop The Bomb

Va intervju med nissepedia skulle vara otroligt intressant att läsa. Jag skriver!

Och tag det hat som när min själ
När jag dör ska jag inte dö som träl
Oh min moder så ska jag hedra dig
Oh min moder så ska jag hedra dig