Sv: Vxo zine fest

Faan vad roligt, nästa år ska jag fan dit också!

Och tag det hat som när min själ
När jag dör ska jag inte dö som träl
Oh min moder så ska jag hedra dig
Oh min moder så ska jag hedra dig

Sv: Vxo zine fest

Så kul om du hade hängt på Tommy. Hojtar till när jag hör talas om det är dags för bordsbokning. Brukar vara runt april-maj som tidigast.

Sv: Vxo zine fest

Om pandemin är ute ur leken nästa höst kommer jag också Lars!

You can hide the useless filth, they say it's alright
It's the last days of man on Earth

Sv: Vxo zine fest

Blir nog för mig att kuska till Växjö i år igen. Kommer att vara i stadsbiblioteket i år och datumet 24 september kl.10-16. Om nån som vill hänga på, så är det bara att hojta till. Möjlighet att boka bord bör öppna snart.

Sv: Vxo zine fest

Vad kul!
Jag upprepar vad jag sa i höstas, är på! Kan väl inte garantera att jag kommer men troligen.

You can hide the useless filth, they say it's alright
It's the last days of man on Earth

Sv: Vxo zine fest

Det är inte helt omöjligt, skulle faktiskt vara lite roligt om det funkade i tid osv big_smile

Och tag det hat som när min själ
När jag dör ska jag inte dö som träl
Oh min moder så ska jag hedra dig
Oh min moder så ska jag hedra dig

Sv: Vxo zine fest

Tjohej! Hoppas vi blir ett glatt gäng från forumet där. Spännande att få vara i stadsbiblioteket, efter tre trevliga år i konsthallen. Jag kan visa er lite runt Växjö också om det finns intresse och kan nog lova sovplats till de som vill vara med.

Sv: Vxo zine fest

Kanske kan Grå Våg-gänget / Happiest place bli klar med nummer #2 (?) i år? Det ska ju vara halvklart sen typ 2019 eller nåt. De typerna håller väl till i Växjö. Hoppas de kommer förbi eller folk från tex Malmö åker in. Eller ja vad vet jag, inte koll på hur det funkar där nere.

Sv: Vxo zine fest

B-pappa skrev:

Kanske kan Grå Våg-gänget / Happiest place bli klar med nummer #2 (?) i år? Det ska ju vara halvklart sen typ 2019 eller nåt. De typerna håller väl till i Växjö. Hoppas de kommer förbi eller folk från tex Malmö åker in. Eller ja vad vet jag, inte koll på hur det funkar där nere.

Var Malmöfolk och några från Köpenhamn där förra året. Det är ju samma tåg (Öresundståg) hela vägen. Själv åkte jag Kust-till-kust hela vägen från Göteborg och mötte någon annan Göteborgare där iaf. Kanske borde peppa ett gäng att åka och bokar man tidigt kostar det inte mer än typ 400 spänn tur och retur.

█▄█ █ █▀█ █▄█ █▀█ █▀█
█▀█ █ █▀▀ █▀█ █▄█ █▀▀

Sv: Vxo zine fest

Ok, bra info, tack maggan! Vilken otrolig kunskap det finns samlat här! :-)

Sv: Vxo zine fest

Peppa gärna GBG-gänget, Maggan. Var roligt att du kom förbi förra året.

Sv: Vxo zine fest

Kul att fler vill dyka upp. Min egen närvaro blir säkrare och säkrare, behöver bara vara ledig ett arbetspass för att kirra biffen.

Huserar inte Happiest Place i Göteborg? Trodde Grå Våg dog med första numret.

You can hide the useless filth, they say it's alright
It's the last days of man on Earth

Sv: Vxo zine fest

Bordsbokningen kommer öppna 15 juni (och lita på att jag kommer boka ett bord ögonaböj). Finns 30 platser. Om du inte har möjlighet att boka eget bord, kan jag distra grejer. Hoppas att både Hunden och Tommy kan hänga på.

Följ vxozinefest på Instagram eller VXO Zine Fest på FB för mer detaljer.

Sv: Vxo zine fest

Håller tummarna för att 24 september inte infaller veckan jag jobbar på macken (jobbar varannan vecka) men annars tar jag fan ledigt den dagen. Dom är schyssta där, med lång framförhållning tycker dom nog det är ok att jag byter en dag iaf. Ska bli kul! Fanzinmässa i småland big_smile

Och tag det hat som när min själ
När jag dör ska jag inte dö som träl
Oh min moder så ska jag hedra dig
Oh min moder så ska jag hedra dig

Sv: Vxo zine fest

larsesq skrev:

Finns 30 platser.

Är det fler än förra året eller lika många? Inte färre va?

█▄█ █ █▀█ █▄█ █▀█ █▀█
█▀█ █ █▀▀ █▀█ █▄█ █▀▀

Sv: Vxo zine fest

Jättekul om du hänger på, Tommy!

Tror att det var 30 platser förra året. Hann aldrig in till biblioteket, men tror det var jämnt uppdelat förra året mellan konsthallen och biblioteket. Allt ska ju vara på biblioteket i år, så blir spännande att få vara i, för mig, ny lokal (eller har ju varit rätt mycket på biblioteket i Växjö, men ja, ny för mig som säljare på mässan).

Sv: Vxo zine fest

Får jag sitta vid samma bord som dig Lars eller ska man boka varsin plats? Jag kommer ha med samma gamla distro, kanske med lite nya gamla zine som jag rensar ut.

You can hide the useless filth, they say it's alright
It's the last days of man on Earth

Sv: Vxo zine fest

Klart du får sitta vid samma bord som mig. Det samma gäller Tommy. Är så begränsat med platser (bara 30 st.) så kul om det bara ett bord som är för forumet. Vi kan lägga ihop distros och ha en liten hög med zines att sälja. Satsar också på att göra nytt som nog kommer få hedersplats på bordet. Har gått på mässa så ofta och har spanat in hur de flesta väljer att konsumera: Oftast är det nyaste som är mest intressant och gärna då om det är ett enkelt och slagfärdigt koncept. Det fattar jag verkligen också. Kändes om det var så mycket som erbjöds på seriemässan och jag orkade inte ta in så mycket nytt, så köpte typ bara det jag kände igen sedan innan. Så det nya som kommer till seriemässan kommer vara rätt hårt konceptbundna nummer av gamla Sällis.

Sv: Vxo zine fest

Kan inte gå men skickat gärna med några nummer HELLRESER om det funkar?

( =ↀωↀ=)و ̑̑ ΔS=QT

Sv: Vxo zine fest

Klart vi ska sälja Hellreser. Som sagt: tydliga och bra konceptbundna zines (som Hellreser) brukar bli rediga kioskvältare på såna mässor.

Sv: Vxo zine fest

larsesq skrev:

Klart vi ska sälja Hellreser. Som sagt: tydliga och bra konceptbundna zines (som Hellreser) brukar bli rediga kioskvältare på såna mässor.

Hurra! Låter bra. Styr uppnå träff o överlämnar lite.

( =ↀωↀ=)و ̑̑ ΔS=QT

Sv: Vxo zine fest

Vad kul att du bokat bord Lars! Blir grymt med mässa. Verkligen saknat det. Tar nog med min gamla slitna distro och ser om nåt säljer. Kanske kanske kanske kan ha nytt zine klart till mässan men satsa inga pengar på det.

You can hide the useless filth, they say it's alright
It's the last days of man on Earth

Sv: Vxo zine fest

Boendet bokat! big_smile Resor har inte släppts så långt fram på sj.se men jag håller utkik som en hök. Blir trevligt att ses i Växjö!

Och tag det hat som när min själ
När jag dör ska jag inte dö som träl
Oh min moder så ska jag hedra dig
Oh min moder så ska jag hedra dig

Sv: Vxo zine fest

Kul att du fixat boende, Tommy! Blir väldigt skoj att vår dynamiska trio ska sammanstråla i Växjö.

Sv: Vxo zine fest

Fan vad kul Tommy!

Jag har inte bokat tågbiljett heller. Tänker att det löser sig men det kanske är dumt? Kanske bra att vara ute i god tid.

You can hide the useless filth, they say it's alright
It's the last days of man on Earth