Tråd: Blek Amfibieteater #4 ute nu!

Nu finns det fjärde numret av mitt fanzine Blek Amfibieteater tryckt!

Innehåll:

En tjugo sidor lång intervju med konstnären Leif Elggren om bland annat Cabarét Pärlsvinet, The guru papers och semlor.
Artikel om den finska avantgardefilmaren Eino Ruutsalo av Walden-redaktören Martin Grennberger.
Den nyskrivna fiktiva prosatexten ”Något om turismens möjligheter i den fjärde storstadsregionen”.


34 sidor A5 - Beställ för 76 kronor inklusive porto inom Sverige.
Om det låter lockande swisha till 072 874 50 71 och skriv din adress.



Obs numret finns med tre olika omslag. Eventuella vansinniga komplettister som vill ha alla tre versionerna kan få det för paketpriset 200.

Sv: Blek Amfibieteater #4 ute nu!

Läste denna sista kvällen i gamla lägenheten och hade en väldigt trevlig stund. Särskilt intervjun med Leif Elggren var finfin. Ser fram emot att läsa den utlovade längre varianten i kommande Det grymma svärdet. Tack Pär för den givande lässtunden.

Sv: Blek Amfibieteater #4 ute nu!

Jävligt spännande med Elggren och Ruutsalo. Har köpt men inte hunnit läsa än.

You can hide the useless filth, they say it's alright
It's the last days of man on Earth

Sv: Blek Amfibieteater #4 ute nu!

pär thörn skrev:

Obs numret finns med tre olika omslag. Eventuella vansinniga komplettister som vill ha alla tre versionerna kan få det för paketpriset 200.

Jag tappade takten när jag blev student men börjar jobba mer snart då får jag kanske möjlighet att ta vid där jag slutade. Sen kommer väl en del texterna i bokform i framtiden? Märkte det i den där röda boken att vissa grejer hade jag redan läst. Finns det en schematisk bild över vad som utgivits var och så eller är det en författares hemliga varumärke så att säga?

█▄█ █ █▀█ █▄█ █▀█ █▀█
█▀█ █ █▀▀ █▀█ █▄█ █▀▀

Sv: Blek Amfibieteater #4 ute nu!

Hallåj,

Nån schematisk bild finns inte men generellt återtrycks de flesta fiktiva prosatexterna och dikterna i böckerna medan intervjuer och spelningsrapporter stannar i fanzinen.