Tråd: Boka bord på seriemässa?

Hej, är det några fler som är intresserade av att ha bord på seriemässan? Tänkte att det vore kul om svenskafanzin hade ett bord tillsammans isåfall!

Man kan boka bord imorgon såg jag. Det är i Stockholm 20-22 Maj. Om några åker långt och behöver någonstans att sova har jag två platser hos mig.

( =ↀωↀ=)و ̑̑ ΔS=QT

Sv: Boka bord på seriemässa?

Är gärna med på bokbord! Typ alla mina egna zines är visserligen typ slutsålda, men har en liten distro som jag kan bli av med och hoppar gärna in, om det finns plats.

Vi har även ett gästrum hemmavid där folk gärna får övernatta i.

Sv: Boka bord på seriemässa?

Vi borde ju ha fanzinehäng också, jag kommer på seriemässan! :-D Kan hjälpa med att bemanna bord om det är så också. Tror inte jag har något själv att bidra med i dagsläget dock.

Och tag det hat som när min själ
När jag dör ska jag inte dö som träl
Oh min moder så ska jag hedra dig
Oh min moder så ska jag hedra dig

Sv: Boka bord på seriemässa?

Ja, kan också släpa med mig lite olika fanzines. Blir kul. Ska också sälja/kanske prata om Kattis serier men det är
På lystrings bord en annan våning så kommer gå mellan.

( =ↀωↀ=)و ̑̑ ΔS=QT

Sv: Boka bord på seriemässa?

Oj det här lät ju som en social höjdare, umgås litte. Mässan är väl lite stressig iofs ingenting mot ens jobb lolz. Åsså kollar jag kalendern å ser att jag jobbar helg då, tröööökigt. Är mer helgjobb för oss nu så surt. Kanske kan byta. Suck.

Sv: Boka bord på seriemässa?

Hör av dig så fort du vet! Skickade bokningaförfrågan så kan de som vill vara med splitta summan/bordet. Men bokade ett bord så blir vi fler än fyra-fem så ska vi nog boka ett till.

( =ↀωↀ=)و ̑̑ ΔS=QT

7 Senaste redigerad av catinzebag (2022-04-13 19:48:53)

Sv: Boka bord på seriemässa?

Fick bord på mässan! De skrev också att det saknades 8 bord om alla som ansökt skulle få plats, de frågade efter frivilliga som kunde dela bord och jag sa ja till det, det blir ju bara jag och Lars som säljer härifrån på plan3 så det får väl plats.

Men vi andra ses kanske på mässan! Och om någon får rycka och vill sälja så kan vi säkert tränga ihop oss fler/varva på bordet…

( =ↀωↀ=)و ̑̑ ΔS=QT

Sv: Boka bord på seriemässa?

ja vi ses! Jag kan nog hjälpa lite med sälj på bordet också, ska väl bara skrota runt hela dagen annars smile

Och tag det hat som när min själ
När jag dör ska jag inte dö som träl
Oh min moder så ska jag hedra dig
Oh min moder så ska jag hedra dig

Sv: Boka bord på seriemässa?

Skoj om du hänger med, Tommy och säljer. Lät som min vän Ingrid kanske var intresserad att sitta med lite vid bordet och sälja, om det fanns plats och möjlighet. Bra om vi är fler som säljer, så kan vi bytas av för att äta en bit mat, gå på toa och sånt.

Sv: Boka bord på seriemässa?

Toppen! smile

( =ↀωↀ=)و ̑̑ ΔS=QT

Sv: Boka bord på seriemässa?

Åh vad kul det låter! Skulle gärna komma ned och hänga med er på Seriemässan.

You can hide the useless filth, they say it's alright
It's the last days of man on Earth

Sv: Boka bord på seriemässa?

Gör det! Gör det!

Och tag det hat som när min själ
När jag dör ska jag inte dö som träl
Oh min moder så ska jag hedra dig
Oh min moder så ska jag hedra dig

Sv: Boka bord på seriemässa?

Ja! Gör det!!

( =ↀωↀ=)و ̑̑ ΔS=QT

Sv: Boka bord på seriemässa?

Ja! Gör't! Blir nog en alldeles fantastisk helg. Såg att en viss Tommy ska vara gäst på SIS också. Härligt!

Sv: Boka bord på seriemässa?

H28 i hörsalen är bordet jag bokat, alla som vill och kan härifrån kan dela och sälja sina grejer där! Hoppas vi ses! :-)

( =ↀωↀ=)و ̑̑ ΔS=QT

Sv: Boka bord på seriemässa?

ECT-behandlingen var underbar! hahaha

Och tag det hat som när min själ
När jag dör ska jag inte dö som träl
Oh min moder så ska jag hedra dig
Oh min moder så ska jag hedra dig

17 Senaste redigerad av larsesq (2022-05-24 16:06:56)

Sv: Boka bord på seriemässa?

Tyvärr gick ECT-behandlingen "out of stock" nästan precis efter ni använt den. Ni var en av de sista som fick den behandlingen. Antagligen tog batteriet slut.

Var mör efter mässan och känner att jag gärna hade köpt på mig än mer grejer, men var en kul helg. Gillar såna där mässor. Nu peppar jag inför Växjo-mässan i september.

Sv: Boka bord på seriemässa?

Ja, jag tyckte det var en skitrolig helg. Lagom med allt. Inte för varmt, inte för mycket folk, inte för lite, intressanta samtal, många roliga bokbord. Tretusen spänn fattigare.

Och tag det hat som när min själ
När jag dör ska jag inte dö som träl
Oh min moder så ska jag hedra dig
Oh min moder så ska jag hedra dig

Sv: Boka bord på seriemässa?

3k! yikes

WOW!

█▄█ █ █▀█ █▄█ █▀█ █▀█
█▀█ █ █▀▀ █▀█ █▄█ █▀▀

Sv: Boka bord på seriemässa?

Ja alltså fanzines för 120 spänn ska man ju bojkotta egentligen... och böcker kostar ju typ 300 spänn styck.. så det tar inte lång tid tyvärr att komma upp i den summan :-(

Och tag det hat som när min själ
När jag dör ska jag inte dö som träl
Oh min moder så ska jag hedra dig
Oh min moder så ska jag hedra dig

Sv: Boka bord på seriemässa?

Vad var det för ECT-behandling????

Fanns det några nya textzine? Känns som fandom är starkare bland serietecknare, inte så många skribenter som pysslar med zines nuförtida.

You can hide the useless filth, they say it's alright
It's the last days of man on Earth

Sv: Boka bord på seriemässa?

ECT-behandlingen var en liten leksakspistol som Kattis med sig. Den gav en liten el-stöt.

Enda textzinet jag köpte var Globster. Såg inte så många andra textzines. Men var å andra sidan seriemässa.