1 Senaste redigerad av anev (2022-03-21 13:03:54)

Tråd: Är det här våra liv #3, #4 OCH #5

Hej hej jag fick hybris igen och har gjort tre nya nummer av mitt fanzin!

Är det här våra liv #3 innehåller en lång intervju med Tommy Sundvall (andra halvan av intervjun jag gjorde till Fanzinerad 2.0) Vi pratar tidningar, klass, introversion, osv. En intervju om nykterhet och att sätta upp klubb, dikter, personliga texter, veganism. Lite tramsigt, lite allvar. 44 sidor svart/vitt 14,8x13 cm (något starlet liknande format), 20 kr plus porto (ett frimärke, 13 kr)

Är det här våra liv #4 innehåller mer personliga texter, en lång text om når jag liftade till ukraina under svininfluensan och fick bronkit och blev strandad där, recensioner, intervju om att sätta upp spelningar, blandband. 44 sidor, 14,8 x 8 cm, 20 kr plus porto (ett frimärke 13 kr)

Är det här våra liv #5/Are these our lives #5 är precis som Sjölstyrt liv #5 var - ett specialnummer. Denna gång är temat skaffa vänner som vuxen, 10 väldigt personliga intervjuer med olika personer om att skaffa vänner som vuxen, recensioner och personliga texter. 64 sidor A5, på engelska, 30 kr plus porto (två frimärker 26)

Eller så kan ni köpa alla tre för 110 kr inkl porto. Mejla mig på anev@riseup.net eller beställ på anev.storenvy.com (när jag nu lägger upp dom haha, men ska försöka tidigt denna vecka) Jag tar swish, paypal, banköverföring eller såklart fanzinbyte.

PEEEEEPP

https://www.dropbox.com/s/pw2gspkb95wcx47/DSCF4932.JPG

Sv: Är det här våra liv #3, #4 OCH #5

Tack för fanzinen, Ane. Jättebra nummer. Bra, personliga intervjuer och fina personliga skriverier. Fick inte engelska zinet och det vill jag ju gärna läsa också.

Sv: Är det här våra liv #3, #4 OCH #5

Tack för dessa otroligt fina & genuina zines! Ska läsa snarast, blir så fint!

4 Senaste redigerad av Hunden Uppföljaren (2022-03-23 17:41:03)

Sv: Är det här våra liv #3, #4 OCH #5

Bästa zinen jag läst på ett bra tag! Blev rörd av dikten Cellerna i nummer tre och peppad av intervjun med Tommy. Väldigt bra text om resan i en tidigare pandemi och så kom Ukraina med där lägligt nog.

Måste få köpa nummer fem oxå!

You can hide the useless filth, they say it's alright
It's the last days of man on Earth