1 Senaste redigerad av pär thörn (2022-02-14 14:42:58)

Tråd: Blek amfibieteater #3

Jag såg att hunden redan hade tipsat om mitt nya nummer. Men här kommer info och nog är det mitt mest arty nummer hittills:

Blek Amfibieteater #3!

Beställ genom att swisha 67 sek till 072 8745071 och skriv din adress.
Eller samma summa till paypal: per_thorn@yahoo.se


INNEHÅLL:

Visuell poesi
Paranoid prosa
Abstrakta tecknade serier
Labyrintiska teckningar
Associativa spelningsrapporter

34 sidor A5


Övriga medverkande:Jean Fatal, Leif Holmstrand, David Liljemark Marja-Leena Sillanpää

Sv: Blek amfibieteater #3

Tog bort mitt inlägg i Aktuella Fanzines-tråden Pär! Kändes inte mer än rätt.

You can hide the useless filth, they say it's alright
It's the last days of man on Earth

Sv: Blek amfibieteater #3

Ja tack för den! Småkul nummer med blandat innehåll, det är ju kul, att det blev som det blev. Inget jag kanske gick igång på helhjärtat men är ju säkert andra som gör det. Hyfsat pris och Pär ska ha en stor eloge i hur snabb hen är med postande och kommunicerande, riktigt ess som imponerar tillochmed på mig! :-) Blir kul med mer nummer framöver. Ha det fint så länge!

Och jo mitt exemplar gick vidare (gratis såklart) till distro så någon annan får chansen att läsa. Har gjort så nu med mycket zines i min samling, gallrat litegranna, så dessa kommer väl dyka upp på annat håll.... Alltså zines jag överlag gillar men kände att jag ej kommer att läsa igen eller varför ska jag sitta och tjyvhålla på allt det här och visst så handlar det lite om utrymme också....

Sv: Blek amfibieteater #3

Exemplariskt snabb på att posta, håller med om det! Inget krångel.

Jo, bra idé att gallra zines. Har mycket jag skulle kunna göra mig av med också, som jag aldrig lär läsa igen.

You can hide the useless filth, they say it's alright
It's the last days of man on Earth