Tråd: Irrfärder o avvägar nr 2!

Nu har jag precis kopierat upp 50st Irrfärder & avvägar. I färg! Tack studiefrämjandet.
Över femtio sidor om vår 23 spelningar långa sommarturne 2021 med mitt band Syndromet. Ni som har läst nr 1 kan förvänta er mer av samma, alltså om ett okänt bands äventyr i glesbygden.
Kostar det ni tycker det är värt. Har ni massa pengar kan ni ju betala massa, har ni lite pengar så betala lite. Eller så byter vi, det blir roligt.

Sv: Irrfärder o avvägar nr 2!

Vad kul! Jag skriver till dig nu direkt. Spännande med turnedagbok <3

Och tag det hat som när min själ
När jag dör ska jag inte dö som träl
Oh min moder så ska jag hedra dig
Oh min moder så ska jag hedra dig

Sv: Irrfärder o avvägar nr 2!

Kul! Skriver sen till er.

Sv: Irrfärder o avvägar nr 2!

Fick zinet igår, tack som fan!
Bläddrade såklart fram till mina trakter och läste om spelningen på Jävre Fyr. Uppmuntrande och glatt fanzine. Man skulle vilja leva sådär, åka runt mer.

Skickar Hunden 30 i byte när den är färdig!

You can hide the useless filth, they say it's alright
It's the last days of man on Earth

Sv: Irrfärder o avvägar nr 2!

Läste precis klart numret. Väldigt fint och inspirerande. Tyckte sångtexterna i slutet var inspirerande. Moderna protestsånger.
Så roligt att läsa om alla små byar och samhällen ni spelat i häruppe i Norr- och Västerbotten. Haft en idé ett tag att intervjua olika kulturföreningar på små orter men nu tänker jag att det skulle kunna bli ett helt nummer. Finns ju föreningar i Råneå, Haparanda, Moskosel, Älvsbyn, ja jäklar.

You can hide the useless filth, they say it's alright
It's the last days of man on Earth

Sv: Irrfärder o avvägar nr 2!

Läst! Verkligen fin läsning med härligt berättande! Snyggt, fin blandning av bilder och text. Sådan entusiasm och värme! Sympatiskt är vad det är, från ax till limpa, syn på musik, musicerande och live-spelande. Föredömligt. Inspirerande, att ta del av detta. Tack.