Tråd: NYA ARBETSTIDNINGEN #4

SLUTSÅLT

Hej! Nu är det här, forumets kollektivfanzine, dess 4e nummer i ordningen. 150 ex tryckta.

Denna text kommer att uppdateras löpande med mer info, jag har nämligen inte läst zinet än, trots att jag sitter på en massa, haha. Har fokuserat på att posta.

Men det är ett blandat innehåll med olika medverkande.

SLUTSÅLT

Sv: NYA ARBETSTIDNINGEN #4

...trots storhelger och hedniska högtider som kapats av kapitalistiska krafter (ok jag har ingen aning om vad jag skriver nu) och en nackskada från helvetet (nu mår jag lite bättre, ironiskt nog uppstod den på gymmet, så var inte relaterat till postverksamheten hehe) så har eder B-pappa nu skickat iväg ALLA medverkarex och sålt av de resterande. Ok, autotrofs är under hantering då detta är en stor specialleverans men allt har gått iväg och så länge ingen klagar eller undrar vart deras ex är så lägger jag ärendet som avslutat. Ska kika lite på mina ekonomiska anteckningar och se hur allt landade.

Enda som gått vajsning kan vara ett ex som puffy köpte, som PostNord ev kan ha slarvat bort, men det kommer att redas ut denna vecka.

150 ex - slutsålt! Det var det. Blev bra spridning, från norr till söder. If you snooze when lil B-pappa iz on the loose - you lose, pysen. Det blev ju 5 st ex till varje medverkande och det var ju rätt mycket så många ex försvann den vägen och får ju spridning vidare så.

PS: och mitt i alltihopa så höjde såklart PostNord priset på frimärken från 12 kr styck till 13 kr styck - men om detta kan det ondgöras över i den separata tråden om portopriser. :-)

PS2: editerat huvudposten här och stängt mailen där en kunde maila för att köpa ex.

Sv: NYA ARBETSTIDNINGEN #4

Flinkt jobbat B-pappa!

Nästa gång föreslår jag att vi har fysisk fanzineträff typ i Umeå med workshop och gör nr 5 där!

You can hide the useless filth, they say it's alright
It's the last days of man on Earth

Sv: NYA ARBETSTIDNINGEN #4

WOW JA!!

superduper idé hunden!!

Sv: NYA ARBETSTIDNINGEN #4

HEHE då blir det alltså jag som sitter på en bank av NAT 4 och kränger vidare till folk. big_smile

Sv: NYA ARBETSTIDNINGEN #4

Det lär du få iväg Autotrof!
Skulle du lämna några zines på Angbett och så? Jäkla bra med bokhandlar i Umeå ändå.

Nån viskade att du planerade zinemässa i Umeå Ane?

You can hide the useless filth, they say it's alright
It's the last days of man on Earth