Tråd: Sällsamheter i Munchkinland#26 och #27

Jag gör om samma sak som förra gången. Gör två nummer samtidigt.

#26 är precis som #25 - alltså urklipp från svenska tidningar. Mycket från Starlet, Mitt livs novell, SE och lite serietidningar (börjar få upp ögonen för fan fiction/comics-grejerna som Lilla Fridolf publicerade på 80-talet).

#27 är dikter som jag skrivit med Ingrid Johansson (mest känd som musiker i bandet Facenag och soloaliaset Bobby Pinrocker). Det är på engelska. Vi har gjort dikter genom att klippa och klistra ihop texter från bootleg leksaksförpackningar.  Finns lite färgbilder på förpackningarna också. Diktsamlingen går under titeln "Autogenerated Poems".

Börjar posta ut under veckan till alla som ska få i fandom. Kanske gör en andra upplaga av #27 beroende på hur stort intresset kan vara, men var storsäljaren på Växjö fanzinemässa.

Jag byter nog helst med nåt kul, men om det vill betalas kostar båda 80 kr inkl. porto. Kasta iväg ett PM eller skriv till: larsesq@gmail.com så fixas biffen.

Sv: Sällsamheter i Munchkinland#26 och #27

Åh vad roligt! Jag vill såklart ha. Jag mailar.

Sv: Sällsamheter i Munchkinland#26 och #27

Ok fixar, detta blir spännade och kul!

Sv: Sällsamheter i Munchkinland#26 och #27

Fick zinen igår. Tack Lars. Ska lägga mig en stund nu och plira på klipp-numret. Låter kul med fanfic från Lilla Fridolf, ännu en liten gruva av bortglömd kreativitet från den grötiga ungdomspöben, som Serie-Magasinets insändarsida, som i alla fall var min ingång till äldre tiders press.

You can hide the useless filth, they say it's alright
It's the last days of man on Earth

Sv: Sällsamheter i Munchkinland#26 och #27

Kändes dumt att starta en ny tråd om det här, så skriver här istället:

Arbetar på med nytt nummer av SIM. Det kommer bli mycket mer text och självbio och gonzo och allt det där som ni gillar, folks. Tänkte också ha med sidor med bilder av grisar. Så gör en allmän förfrågan här om att folk får gärna skicka in teckningar/bilder/representationer av grisar till mig. Jag har en gmail.com-adress som börjar på larsesq. Den står också längst upp i denna tråd. Om Gud är god hinner jag klar med numret innan månaden är slut, så skicka innan det blir december.
Ha en fin helg!

Sv: Sällsamheter i Munchkinland#26 och #27

Fan vad skoj Lars! Kom på att jag kanske kan rita grisar med folk på jobbet. Alla gillar väl rita gris.

You can hide the useless filth, they say it's alright
It's the last days of man on Earth